تایید صلاحیت ۹ کاندیدای کشتی/ دبیر، خادم و جدیدی هم‌چنان در انتظار
تایید صلاحیت ۹ کاندیدای کشتی/ دبیر، خادم و جدیدی هم‌چنان در انتظار
سرپرست فدراسیون کشتی با بیان اینکه تاکنون احراز صلاحیت علیرضا دبیر، امیررضا خادم و عباس جدیدی اعلام نشده، تاکید کرد: قطعا انتخابات را در تاریخ ۲۶ تیرماه برگزار می‌کنیم.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  پس از ماه‌ها انتظار وزارت ورزش سرانجام تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی را اعلام کرد و قرار است این انتخابات در ۲۶ تیر ماه جاری برگزار شود.

هر چند هنوز اسامی نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده منتشر نشده اما سرپرست فدراسیون کشتی می‌گوید تاکنون اسامی ۸ یا ۹ کاندیدا برای حضور در انتخابات تایید شده و هنوز صلاحیت چهره‌های شاخصی همچون عباس جدیدی، علیرضا دبیر و امیررضا خادم احراز نشده است.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: همانطور که وزارت ورزش اعلام کرده انتخابات فدراسیون کشتی در موعد مقرر و در تاریخ ۲۶ تیر ماه قطعاً برگزار می‌شود. تاکنون اسامی ۸ یا ۹ کاندیدا از سوی مراجع ذیصلاح جهت حضور در انتخابات تایید نهایی شده و کماکان صلاحیت دبیر، خادم و جدیدی احراز نشده است.

وی تاکید کرد: تا ۲۶ تیرماه منتظر احراز صلاحیت این ۳ کاندیدا می‌مانیم و پس از آن تحت هر شرایطی انتخابات را در موعد مقرر برگزار خواهیم کرد.

  • منبع خبر : ایسنا