تبریز|سپاهان با «ماشین» به صدر جدول می‌رود؟
تبریز|سپاهان با «ماشین» به صدر جدول می‌رود؟

تیم سپاهان امروز در حالی مقابل ماشین‎سازی صف‎آرایی خواهد کرد که شاگردان امیر قلعه‎‏نویی در این دیدار به‌‎دنبال صدرنشینی هستند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‎سازی و سپاهان از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‎های کشور به مصاف یکدیگر می‎روند. تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است و تماشاگران […]

تیم سپاهان امروز در حالی مقابل ماشین‎سازی صف‎آرایی خواهد کرد که شاگردان امیر قلعه‎‏نویی در این دیدار به‌‎دنبال صدرنشینی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‎سازی و سپاهان از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‎های کشور به مصاف یکدیگر می‎روند.

تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است و تماشاگران می‎توانند بدون خرید بلیت وارد ورزشگاه بنیان دیزل تبریز شده و این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

ماشین‌سازی نه خیال بردن دارد، نه خیال باختن!

ماشین‎سازی در حالی مقابل سپاهان صف‎آرایی می‏کند که در ۴ دیدار اخیر خود در لیگ برتر، نه بردی داشته و نه باختی! شاگردان رضا مهاجری در هر ۴ بازی پایانی خود در لیگ برتر با نتیجه یک – یک و یا صفر – صفر متوقف شده‎اند.

حتی دیدار این تیم مقابل داماش در جام حذفی هم که به شکست ماشین‏سازان در ضربات پنالتی منجر شد، در ۱۲۰ دقیقه نتیجه‎ای جز تساوی یک – یک در بر نداشت!

با احتساب این دیدار، ماشین‎سازی الان در ۵ دیدار آخر خود فقط از رقیبانش مساوی گرفته و نشان داده که نه خیال بردن دارد، نه خیال باختن!

۸ بازی بدون باخت لیگ برتری در کارنامه مهاجری

با بررسی بیشتر بازی‎های اخیر ماشین‎‏سازی می‎توان به رکورد دیگر این تیم هم پی برد؛ ماشین‎سازان در ۸ دیدار اخیر خود در لیگ برتر شکست هم نخورده‎اند.

آنها در ۸ دیدار پایانی‎شان در لیگ برتر به همراه رضا مهاجری یا پیروز شدند و یا از رقیبان‎شان مساوی گرفتند.

در صورتی که شاگردان مهاجری امروز هم موفق شوند مقابل سپاهان پیروز شوند و یا حتی این تیم را متوقف کنند، می‌توانند شمار بازی‎های بدون باخت خود را به عدد ۹ برسانند.

سپاهان به دنبال صدرنشینی در تبریز

ماشین‎سازان تبریزی البته برای حفظ رکورد خود اصلاً کار راحتی ندارند و رضا مهاجری هم این را بهتر از هر کس دیگری می‎داند.

سپاهان امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‎آید که با سرمربی و بازیکنان نامدارش می‎تواند یک رقیب سرسخت برای تک‌‎تک تیم‎های لیگ برتری باشد.

شاگردان امیر قلعه‎نویی در حال حاضر در رده دوم جدول رده‎بندی قرار گرفته‎اند و فقط یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارند. در صورتی که آنها بتوانند در تبریز از سد ماشین‎سازان عبور کنند، حداقل به صورت موقت به صدر جدول رده‎‏بندی صعود کنند.

ماشین‏ سازی با ۲ غایب مقابل سپاهان

برای این دیدار، تیم ماشین‌‏سازی دو بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت و نمی‎تواند مقابل سپاهان از آنها استفاده کند.

در این راستا، توحید غلامی که در دیدار هفته گذشته ماشین‌‏سازی مقابل استقلال از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود، دیدار مقابل سپاهان را از دست داده است. او در حال حاضر در تهران حضور دارد و مشغول مداوای مصدومیتش است و به همین خاطر نمی‌تواند مقابل سپاهان برای ماشین‎سازی به میدان برود.

علاوه بر غلامی، محسن یوسفی هم دیگر مصدوم تیم ماشین‎سازی در دیدار مقابل سپاهان خواهد بود. یوسفی که در هفته‎های نخست لیگ برتر یکی از بازیکنان اثرگذار ماشین‌سازی بود و گل‌های حساسی هم برای تیمش به ثمر رساند، حالا چند هفته‌ای است که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

مصدومیت یوسفی همچنان ادامه دارد و او به دیدار ماشین‌سازی مقابل سپاهان هم نخواهد رسید. به این ترتیب، رضا مهاجری روز جمعه نمی‌تواند از این دو بازیکن استفاده کند.

سپاهان هم ۲ غایب دارد

در سوی مقابل، تیم سپاهان هم از نظر وضعیت بازیکنان مصدوم حال و روز چندان خوشی ندارد. این تیم میلاد سرلک را در هفته‎های قبل به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و مصدومیت این بازیکن همچنان ادامه دارد.

او در حال گذراندن دوران نقاهت مصدومیتش است و به دیدار مقابل ماشین‎سازی نخواهد رسید. علاوه بر او، رسول نویدکیا هم دیگر مصدوم سپاهانی‌ها است.

نویدکیا که به تازگی در حال بازگشت به میادین بود، چند روز پیش در تمرینات سپاهان بار دیگر مصدوم شد. او حالا حداقل باید سه هفته دور از میادین باشد.

البته رسیدن محمد ایران‌پوریان به دیدار مقابل ماشین‎سازی هم هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما این بازیکن به احتمال زیاد می‌تواند برای سپاهان به میدان برود.