با تجزیه عراق بزرگترین ضربه را مردم کردستان می‌خورند
با تجزیه عراق بزرگترین ضربه را مردم کردستان می‌خورند

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره همه‌پرسی استقلال کردستان عراق، اظهار داشت: کسانی که بدنباله تشکیل دولت مستقل کردستان و تجزیه عراق هستند باید بدانند وارد بازی رژیم صهیونیستی شده اند که عاقبتشان جز سقوط و سرنگونی نیست. وی در ادامه […]

ابوالفضل ابوترابی

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره همه‌پرسی استقلال کردستان عراق، اظهار داشت: کسانی که بدنباله تشکیل دولت مستقل کردستان و تجزیه عراق هستند باید بدانند وارد بازی رژیم صهیونیستی شده اند که عاقبتشان جز سقوط و سرنگونی نیست.
وی در ادامه افزود: نباید از یاد ببرند حمله داعش به عراق را که کل منطقه کردستان تحت تصرف داعش قرار گرفت و جمهوری اسلامی ایران آنها را نجات داد.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تجزیه عراق بزرگترین ضربه را مردم کردستان می‌خورند، زیرا آرامش فعلی آن‌ها دچار مشکل می‌شود.
ابوترابی با بیان اینکه کشورهای منطقه نیز مخالف تشکیل دولت مستقل کردی هستند،عنوان کرد: این کار سبب تقسیم و تجزیه عراق می‌شود و به لحاظ حقوقی نیز وجاهت ندارد..
این نماینده مجلس با بیان اینکه نقشه صهیونیست ها و امریکائیها درباره حضور داعش در عراق نقش برآب شد، اظهار داشت: حالا آنها با هدفی دیگر که تجزیه عراق است، بدنباله ترمیم نقشه قبلی خود هستند که مطمئن باشند باز هم نمی توانند به اهداف پلید خود برسند.