برگزاری مراسم تجلیل از باشگاه های برتر ورزش کشور
برگزاری مراسم تجلیل از باشگاه های برتر ورزش کشور

مراسم تجلیل از باشگاه های برتر ورزش کشور با معرفی ۶٣ باشگاه ورزشی از استان های مختلف به عنوان برترین های این عرصه همراه بود.  در مراسمی که امروز سه شنبه از طرف کمیسیون ماده ۵ وزارت ورزش و با حضور امیررضا خادم و عبدالحمید احمدی، معاونان پارلمانی و فرهنگی این وزارتخانه همراه با ژاله […]

مراسم تجلیل از باشگاه های برتر ورزش کشور با معرفی ۶٣ باشگاه ورزشی از استان های مختلف به عنوان برترین های این عرصه همراه بود. 

در مراسمی که امروز سه شنبه از طرف کمیسیون ماده ۵ وزارت ورزش و با حضور امیررضا خادم و عبدالحمید احمدی، معاونان پارلمانی و فرهنگی این وزارتخانه همراه با ژاله فرامرزیان معاون منابع انسانی در محل سالن همایش های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، از باشگاه های برتر ورزش کشور تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم ۶٣ باشگاه ورزشی به انتخاب مدیران کل ورزش استان های مختلف و بر مبنای چگونگی فعالیت در زمینه های مختلف، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و یکی از اعضای کمیسیون ماده ۵ این وزارتخانه در مرایم امروز تاکید کرد که وضعیت ورزش کشور ارتباط مستقیم با اوضاع باشگاه ها دارد طوریکه اگر وضعیت باشگاه ها خوب باشد، حال ورزش کشور هم خوب است.

وی ضمن تقدیر از امیررضا خادم به خاطر اقدامات انجام شده طی سال های گذشته در کمیسیون ماده ۵، تدوین لایحه باشگاه داری را یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در این کمیسیون عنوان کرد.

تراکتورسازی، سایپا و پیکان از جمله باشگاه هایی بودند که در مراسم امروز مورد تجلیل قرار گرفتند.