تحریم‌ها با حضور بسیج اثر حداقلی دارد
تحریم‌ها با حضور بسیج اثر حداقلی دارد

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: اگر بسیج نبود حتما تحریم‌ها موثر بود از این رو با حضور، تفکر و اندیشه بسیجی، تحریم‌ها اثر حداقلی داشته، دارند و خواهند داشت. به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد  سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای علمی اقشار بسیج که صبح […]

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: اگر بسیج نبود حتما تحریم‌ها موثر بود از این رو با حضور، تفکر و اندیشه بسیجی، تحریم‌ها اثر حداقلی داشته، دارند و خواهند داشت.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد  سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای علمی اقشار بسیج که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه پیشرفت‌های علمی، پژوهشی و اقدامات بسیار پر خیر و برکتی از اقشار مختلف بسیج را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه پیشرفت‌های چشمگیر اقشار بسیج نسبت به گذشته را نشان می‌دهد، افزود: دریادلان بسیجی به دلیل احساس وظیفه و تکلیف، همواره و همه‌ساله همت و تلاش وافِری را نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی در پیش دارند و ما به تمام آنها خداقوت می‌گوییم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه اگر بسیج نبود حتما تحریم‌ها موثر بود، افزود: با حضور بسیج، تفکر و اندیشه بسیجی، تحریم‌ها اثر حداقلی داشته و دارند و خواهند داشت.

سردار فضلی درپایان با بیان اینکه ما باید بعد از عنایت خدا، دست بر زانوان خود گذاشته و بایستیم، گفت: تقویت نگاه ارزشمند بسیجی، ما را از مراحل مختلف تحریم‌ها با قوت عبور خواهد داد.

براساس این گزارش، نمایشگاه دانش و پژوهش اقشار بسیج که صبح امروز(شنبه) در سازمان بسیج اقشار برگزار شد، شامل ۳۵ غرفه از طرح‌ها و دستاوردهای علمی اقشار مختلف بسیج است که برای مرحله تجاری سازی اماده ارائه است.

سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) و سردار زاده کمند، معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل از جمله بازدیدکنندگان این نمایشگاه بودند.