تحریم بخش عمرانی غیر قانونی است
تحریم بخش عمرانی غیر قانونی است

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد علاءالدین بروجردی با اشاره به تحریم اخیر آمریکا علیه بخش عمرانی کشورمان مشخصا بخشی که تحت کنترل سپاه است، گفت: هیچ تردیدی در دشمنی و عداوت آمریکا با کل جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران وجود ندارد علت آن هم تاثیرگذاری سپاه در حفظ امنیت کشور و […]

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد علاءالدین بروجردی با اشاره به تحریم اخیر آمریکا علیه بخش عمرانی کشورمان مشخصا بخشی که تحت کنترل سپاه است، گفت: هیچ تردیدی در دشمنی و عداوت آمریکا با کل جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران وجود ندارد علت آن هم تاثیرگذاری سپاه در حفظ امنیت کشور و نقش آفرینی‌اش در منطقه و مبارزه با تروریسم و مقابله با زیاده خواهی آمریکا در منطقه است. به همین دلیل هر ازچندگاهی آنها دست به اقدام تحریمی علیه سپاه می‌زدند حال این که تجربه ۴۰ سال گذشته نشان داده که جمهوری اسلامی همواره این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

وی با تاکید بر این که «تحریم اخیر بخش عمرانی ایران غیر قانونی و محکوم است» اظهار کرد: این تحریم از هیچ منطقی برخوردار نیست کما این که تاثیری در تلاش‌ها و فعالیت‌های خستگی ناپذیر سپاه در داخل و خارج از کشور نمی‌گذارد. ما با قدرت و استحکام سیاست‌هایمان را دنبال می‌کنیم و آمریکا هم ره به جایی نخواهد برد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که «آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال فشار حداکثری به ایران بوده است» گفت: آمریکا همواره در جنایت علیه ملت ایران نقش آفرینی کرده است و از همه ظرفیت خود برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده می‌کند اما در نهایت مشمول این آیه‌ از قرآن می‌شود « وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ» .

ناکارآمدی سیاست فشار حداکثری، موجب شد تا دشمنی ترامپ یکبار دیگر علنی شده و با وضع تحریم در حوزه ساخت و ساز، از سینه پر کینه خود پرده برداری کند. این تحریم به خوبی نشان داد که ترامپ با آبادانی و سازندگی ایران مشکل دارد، که البته شکست آن نیز، عاملی می شود برای افسردگی بیشتر ترامپ!

  • منبع خبر : ایسنا