تحویل خودرو بدون پلاك انتظامی به مشتری
تحویل خودرو بدون پلاك انتظامی به مشتری
براساس ابلاغ پلیس راهور ناجا،تحویل خودروي بدون پلاك به مشتري خلاف مقررات می باشد و در صورت رویت پلیس، خودرو فاقد پلاك متوقف خواهند شد.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد به استحضار کلیه نمایندگی هاي ایران خودرو می رساند پیرو بخشنامه هاي قبلی (۳۴۴۲ -۳۰۳۷ -۳۵۹۷- ۴۰۱۹) و همچنین براساس ابلاغ پلیس راهور ناجا،تحویل خودروي بدون پلاك به مشتري خلاف مقررات می باشد و در صورت رویت پلیس خودروهاي فاقد پلاك متوقف خواهند شد.”لزوم عدم تحویل خودرو بدون پلاك انتظامی به مشتری”

بنابراین مقتضی است قبل از تحویل‌خودرو به مشــتري پلاك برروي خودرو نصــب گردد و از تحویل خودرو بدون پلاك به شــدت اجتناب گردد.

در غیر این صـــورت مســئولیت عواقب توقف خودرو و برخورد نهادهاي نظارتی بر عهده نمایندگی خواهد بود. ضمنا”مجددا” تاکید می گردد که خرید و فروش خودروهاي پلاك دار در سطح نمایندگی مجاز نمی باشد.

حسن عملکرد نمایندگی ها در اجراي بخشنامه هاي ابلاغی در تعاملات آتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سرپرست مدیریت تحویل و لجستیک ایران خودرو گفت: تحویل خودرو از طریق نمایندگی به مشتریان بدون پلاک تخلف تلقی شده و در صورت مشاهده به کمیسیون اعطاء و لغو معرفی می‌شوند.

 وزارت صنعت، معدن و تجارت، «ناصر غریب نواز» ‌افزود: همه فرآیندهای حمل تا تحویل خودرو در نمایندگی‌ها طبق استاندارد و شاخص‌های مشخص انجام و به صورت مستمر پایش می‌شود.

سرپرست مدیریت تحویل و لجستیک ایران خودرو ادامه داد: هیچ نمایندگی حق دپو خودروی مشتری را ندارد و هرگونه نگهداری خودرو در نمایندگی و سایر پارکینگ‌ها مورد تایید نیست.

غریب نواز اضافه کرد: خروج خودرو از ایران‌خودرو بعد از طی مراحل اداری و صدور اسناد میسر است.

ایران خودرو در فروردین ماه امسال ۱۵ هزار و ۶۹۴ دستگاه خودرو تولید کرد.

برپایه این گزارش، در ماهی که گذشت ایران خودرو موفق به تولید ۱۱ هزار و ۱۲۰ دستگاه خودرو در گروه پژو، یکهزار و ۷۳۶ دستگاه خودرو در گروه سمند، ۲۷۸ دستگاه رانا، یکهزار و ۷۲۲ دستگاه دنا، ۴۲۳ دستگاه هایما و ۴۱۵ دستگاه خودرو در گروه وانت و سایر محصولات شد.

  • منبع خبر : ایران جیب