تخلفات در ثبت‌نام مدارس کاهش یافته است
تخلفات در ثبت‌نام مدارس کاهش یافته است

وزیر آموزش و پرورش گفت: تخلفات در ثبت‌نام ها کاهش یافته است، چراکه مدیران مدارس از شرایط اقتصادی مردم درک درستی دارند و این عامل کاهش تخلفات بوده است.  در حاشیه جلسه هیئت دولت سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در خصوص تخلفات برخی مدارس در ثبت نام ها اظهار داشت: […]

وزیر آموزش و پرورش گفت: تخلفات در ثبت‌نام ها کاهش یافته است، چراکه مدیران مدارس از شرایط اقتصادی مردم درک درستی دارند و این عامل کاهش تخلفات بوده است.

 در حاشیه جلسه هیئت دولت سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در خصوص تخلفات برخی مدارس در ثبت نام ها اظهار داشت: به لطف خدا و همکاری مدیران آموزش و پرورش، تخلفات در ثبت‌نام ها کاهش یافته است و این موضوع را من ناشی از بگیر و ببندها نمی‌دانم.

وی ادامه داد: درک درستی که مدیران مدارس از شرایط اقتصادی مردم داشته‌اند باعث کاهش این موضوع بوده است.

بطحایی گفت: گزارش هایی رسیده است که در بعضی از مدارس فشار فراوانی به اولیای دانش آموزان برای گرفتن کمک ها و مساعدتهای مالی وارد که این موارد، منجر به لغو ابلاغ مدیریت مدرسه در برخی استان‌ها شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در روزهای باقی مانده تا مهرماه نیز تیم‌های نظارت همچنان فعالیت می کنند و سعی می‌کنیم در روزهای پایانی سال هم اگر خطاهایی در این زمینه وجود دارد، کاهش یابد.

وی گفت: شرایط موجود در کشور به گونه ای است که باید مدارای بیشتری با اولیای دانش آموزان شده و از گرفتن وجه اجباری از اولیای دانش‌آموزان آن هم در مبالغی که تعیین می‌شود، جلوگیری شود.