مستندات کمیته درباره تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان کامل و جامع است/ قوه قضائیه ورود کند
مستندات کمیته درباره تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان کامل و جامع است/ قوه قضائیه ورود کند

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد، با اشاره به موضوع تمدید تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، در مجلس گفت: کمیته بدنباله تمدید آن نیست ولی اگر مهلت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تمدید شود، قطعاً ادامه روند آن طولانی مدت خواهد بود. […]

جبار کوچکی‌نژاد

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد، با اشاره به موضوع تمدید تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، در مجلس گفت: کمیته بدنباله تمدید آن نیست ولی اگر مهلت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تمدید شود، قطعاً ادامه روند آن طولانی مدت خواهد بود.
وی در ادامه افزود: براساس قانون، دیوان محاسبات می تواند در این موضوع ورود کرده و بررسی های خود را انجام دهد.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس تأکید کرد: کمیته سرنخ های را درباره این پرونده به سازمان بازرسی کل کشور ارجاع داده که مسئولین امر با ورود به این پرونده خواهند دید که تخلفات گسترده ای صورت گرفته است.

کوچکی‌نژاد اظهار داشت: متاسفانه در بررسی های صورت گرفته توسط این کمیته، وقتی به هرشرکت تحت نظر صندوق ذخیره فرهنگیان ورود کردیم تخلف آشکار و مشهود بود. از این رو قوه قضائیه با مستندات کافی و جامع این کمیته می تواند به مبحث حقوقی و قضایی پرونده وارد شود.