تداوم حملات موشکی مقاومت
تداوم حملات موشکی مقاومت

رزمندگان مقاومت فلسطین تصمیم به مقابله به مثل با حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه گرفته و صهیونیستها را با حملات موشکی خود سخت به وحشت انداختند.  اوضاع در غزه به شدت ملتهب شده است. پس از حملات رژیم صهیونیستی به غزه، رزمندگان فلسطینی نیز با شلیک دهها موشک به شهرک های صهیونیست نشین پاسخ […]

رزمندگان مقاومت فلسطین تصمیم به مقابله به مثل با حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه گرفته و صهیونیستها را با حملات موشکی خود سخت به وحشت انداختند.

 اوضاع در غزه به شدت ملتهب شده است. پس از حملات رژیم صهیونیستی به غزه، رزمندگان فلسطینی نیز با شلیک دهها موشک به شهرک های صهیونیست نشین پاسخ حملات صهیونیستها را داده اند.

رزمندگان مقاومت فلسطین هراسی از دشمن صهیونیست ندارند و پاسخ جنایات آن ضد ملت مظلوم غزه را می دهند. بر این اساس تحلیلگران این سئوال را مطرح می کنند که آیا جنگ میان رژیم صهیونیستی و غزه تشدید خواهد شد؟

آنچه هم اکنون در اطراف غزه می گذرد ترس و وحشت شهرک نشینان از موشک های مقاومت فلسطین است.

فوزی برهوم سخنگوی حماس اعلام کرد: مقاومت با تحرکات دشمن سریعا برخورد کرده و با قدرت پاسخ آن را داد و این نشان دهنده حالت هوشیاری و ارسال پیام به صهیونیستهاست.

وی بیان کرد: هدف از این حملات فلسطینی تضمین حالت بازدارندگی سریع و کافی برای مجبور کردن دشمن برای توقف تحرکاتش است. حمایت از مردم ما و دفاع از آن خواسته ملی و گزینه راهبردی است.

عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس اعلام کرد: به اشغالگران اجازه نمی دهیم که ملت ما را هدف قرار دهند و شهید کنند و واکنش نشان می دهیم. افزایش تحرکات صهیونیستها نمی تواند معادله را تغییر دهد یا واقعیت جدیدی را تحمیل کند یا تظاهرات بازگشت و مقاومت را متوقف کند. با موشک ها پاسخ دشمن را می دهیم.

ناصر حماد تحلیلگر فلسطینی گفت: گروههای فلسطینی در غزه سیاست مقابله به مثل را در پیش گرفته اند زیرا اسرائیل سیاست تروریسم سازماندهی شده ضد ملت فلسطین را دنبال می کند.

وی افزود: اسرائیل از شعله ور شدن جبهه غزه هراس دارد از این رو به مصر روی خواهد آورد تا اوضاع در غزه را آرام کند به ویژه که جبهه شمالی با سوریه ملتهب است و این پس از پیروزی ارتش سوریه و تسلط آن بر مناطقی در نزدیکی بلندی های اشغالی جولان است.

حماد تاکید کرد: صهیونیستها دست به تحرکاتی می زنند تا فلسطینی هایی که بادبادکهایی آتشزا به سوی شهرک های صهیونیست نشین ارسال می کنند را هدف قرار دهند.

این تحلیلگر فلسطینی بیان کرد: نزدیک شدن نیروهای سوریه و متحدانش پس از سیطره بر دعا به سوی قنیطره موجبات نگرانی تل آویو را فراهم کرده است. شکست گروههای مورد حمایت اسرائیل و آمریکا هراس رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

به هر حال با توجه به ادامه حملات صهیونیستها و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین مقابله به مثل حق مقاومت فلسطین است. مقاومت فلسطین به دنبال تثبیت معادله بازدارندگی است و صهیونیستها تلاش می کنند که با حمله بی هدف مانع از این معادله شوند.

حملات موشکی مقاومت فلسطین تا به این لحظه به شهرک های صهیونیستها ادامه دارد و رعب و وحشت بر صهیونیستها حکمفرماست.