کولاک شاگردان کلوپ در شب ناکامی زنبورها
کولاک شاگردان کلوپ در شب ناکامی زنبورها

در شب برتری منچسترسیتی و لیورپول، ناپولی شکست خورد و رئال مادرید در زمین خودش متوقف شد. شب اول هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان با برتری تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول و تساوی خانگی رئال مادرید و دورتموند پیگیری شد. در مهم‌ترین بازی، رئال مادرید در بازی خانگی گروه هشتم مقابل تاتنهام به تساوی یک […]

در شب برتری منچسترسیتی و لیورپول، ناپولی شکست خورد و رئال مادرید در زمین خودش متوقف شد.

شب اول هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان با برتری تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول و تساوی خانگی رئال مادرید و دورتموند پیگیری شد.

در مهم‌ترین بازی، رئال مادرید در بازی خانگی گروه هشتم مقابل تاتنهام به تساوی یک بریک رضایت داد.واران با یک گل به خودی در دقیقه ۲۸، تاتنهام را پیش انداخت و کریس رونالدو با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۲ بازی را به تساوی کشاند.

در دیگر بازی این گروه دورتموند با تساوی یک بر یک  در زمین آپوئل نیکوزیا هر چند اولین امتیاز خودش در فصل جاری این رقابت‌ها را به دست آورد  اما در آستانه حذف قرار گرفت. پوته در دقیقه ۶۲، آپوئل را به گل رساند و سوکراتیس در دقیقه ۶۷ برای دورتموند گلزنی کرد.

با این نتایج در جدول گروه هشتم، تاتنهام و رئال مادرید با ۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول ودوم قرار گرفتند و دورتموند و آپوئل یک امتیازی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در گروه ششم، منچسترسیتی با برتری ۲ بریک خانگی مقابل ناپولی به اقتدار خودش ادامه داد و ۹ امتیازی شد. استرلینگ در دقیقه ۹ و خسوس در دقیقه ۱۳ برای سیتی و دیاوارا در دقیقه ۷۲  برای ناپولی گل زدند. ضمن اینکه مرتنس از ناپولی  در دقیقه ۳۹ یک ضربه پنالتی را هدر داد.

در دیگر بازی این گروه، شاختار دونتسک ۲ بریک فاینورد را برد.برنارد در دقایق ۲۴ و ۵۳ برای شاختار و برگویس در دقیقه ۷ برای فاینورد گل زدند.

در جدول، منچسترسیتی ۹ امتیازی بالاتر از شاختار ۶، ناپولی ۳ و فاینورد بدون امتیاز در رده اول قرار دارد.

در گروه پنجم، لیورپول با یک بازی برتر ۷ بر صفر در خانه مقابل ماریبور به برتری رسید.فرمینو در دقایق ۴ و ۵۴، صلاح در دقایق ۱۹ و ۴۰، کوتینیو در دقیقه ۱۳، چمبرلین در دقیقه ۸۶ و آرنولد در دقیقه ۹۰ گل‌های لیورپول را زدند.

اسپارتاک مسکو ۵ بریک سویا را برد. پرومس در دقایق ۱۸ و ۹۰ ،ملگارجو در دقیقه ۵۸،گولشاکوف در دقیقه ۶۷ و آدریانو در دقیقه ۷۴  و  برای شاختار و پرومس در دقیقه ۱۸ برای سویا گلزنی کرد.

در جدول، لیورپول ۵ امتیازی بالاتر از اسپارتاک ۵ سویای ۴ و ماریبور یک امتیازی در صدر قرار دارد.

در گروه هفتم، بشیکتاش ۲ بریک از سد موناکو گذشت.فالکائو در دقیقه ۳۰ موناکوی میزبان را پیش انداخت اما بشیکتاش توسط توسان در دقایق ۳۴ و ۵۴ به گل رسید و تیمش را پیروز کرد.

آربی لاپیزیگ هم در خانه‌اش ۳ بر ۲ پورتو را از سر راه برداشت.اوربان در دقیقه ۸، فورسبرگ در دقیقه ۳۸ و آگوستین در دقیقه ۴۱ برای لاپیزیگ و ابوبکر در دقیقه ۱۸ و مارکانو در دقیقه ۴۴ برای پورتو گل زدند.

در جدول گروه هفتم، بشیکتاش ۹ امتیازی در صدر است و لاپیزیگ با ۴، پورتو با ۳ و موناکو با یک امتیاز در رده‌های بعدی هستند.