لزوم تداوم مشارکت و نشاط سیاسی
لزوم تداوم مشارکت و نشاط سیاسی

شهیندخت مولاوردی، دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: نشاط سیاسی، امید به تغییر و بهبود وضعیت در دوران انقلاب اسلامی، گشایش های بیشتری برای گفت و گوی همه اقشار اجتماعی درباره منافع عمومی و ابراز وجود آنان پدید آورد.   شهیندخت مولاوردی روز شنبه در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی […]

شهیندخت مولاوردی، دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: نشاط سیاسی، امید به تغییر و بهبود وضعیت در دوران انقلاب اسلامی، گشایش های بیشتری برای گفت و گوی همه اقشار اجتماعی درباره منافع عمومی و ابراز وجود آنان پدید آورد.

  شهیندخت مولاوردی روز شنبه در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر تقویت و ارتقای امید اجتماعی در جامعه، اظهار کرد: در مقاطعی از تاریخ کشورمان از جمله انقلاب مشروطه، نهضت تنباکو، نهضت ملی شدن صنعت نفت، پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در دوران دفاع مقدس شاهد بروز امید اجتماعی بودیم که صاحب نظران و اندیشمندان از این دوره های تاریخی با عنوان «ظرفیت آرزومندی» یاد می کنند.

وی اظهار کرد: در این برهه های تاریخی، گروه های نابرخوردار از قدرت شامل زنان، جوانان، اقوام و افرادی که از لحاظ اقتصادی در موقعیت مناسبی قرار ندارند، خویشتن تاریخی و جمعی خود را به نمایش می گذارند و فرصت ابراز وجود پیدا می کنند.
مولاوردی این دوره های تاریخی را نقاط عطف سیاسی دانست و یادآور شد: همه گروه ها فرصت بیان ارزش ها، خواسته ها، تمایلات و انتظارات خود را یافتند و هویت و موقعیت اجتماعی شان امکان دیده شدن پیدا کرد.
دستیار رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: مهم این است که این مشارکت و نشاط سیاسی ادامه یابد و وعده ها و شعارهایی که مردم و گروه ها را به صحنه آورد، همواره تا عملیاتی شدن و به وضعیت مطلوب رسیدن، در دستور کار باشد تا به مرور تبدیل به یاس و ناامیدی اجتماعی نشود.