ترافیک روان در محور فیروزکوه/ ثبت تردد با ۲۱۸۱ دستگاه ترددشمار‌
ترافیک روان در محور فیروزکوه/ ثبت تردد با ۲۱۸۱ دستگاه ترددشمار‌
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به تردد روان در مسیر رفت و برگشت جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت، گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در جاده کندوان مسیر جنوب به شمال در مقاطع بیلقان، سه راهی دیزین و وینه گزارش شده است.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در جاده کندوان مسیر جنوب به شمال در مقاطع بیلقان،‌گرماب، سه راهی دیزین و وینه گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها  با اشاره به تردد روان در مسیر رفت و برگشت جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت، گفت: هیچگونه مداخلات جوی در جاده‌های منتهی به شمال کشور طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری مشاهده نمی‌شود.

‌وی همچنین به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین مقاطع گرمدره، ساسانی، پایانه کلانتری و پلیس راه مهرشهر اشاره کرد و گفت: جاده هراز به دلیل اجرای عملیات راهداری‌، امروز ‌از ساعت  ۸ تا ۱۷ مسدود ‌است.

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها از فردا تا روز ‌شنبه ۹ شهریور ‌

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها، تردد موتور‌سیکلت از ساعت ۱۲ فردا تا ساعت ۶  روز شنبه ۹ شهریور از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و جاده تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی اضافه کرد: در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هشتم شهریور تا ساعت ‌۲ بامداد روز شنبه ۹ شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، ‌با اعلام ‌پلیس راه در جاده، تردد خودرو از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ‌از مرزن‌آباد به سمت کرج ‌یک طرفه است؛ همچنین در محور کندوان‌ تردد‌ تریلر و کامیون‌ کماکان ممنوع است.

محرابی‌نیا ادامه داد: در جاده ‌هراز تردد‌وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه هفته جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است؛ با اعلام پلیس راه در جاده، ‌تردد‌از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء ‌یک طرفه خواهد شد؛ همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا و نیز ‌از ساعت ۶  تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.

* رصد تردد خودرو در جاده‌ها با ۲۱۸۱ دستگاه ترددشمار ‌‌

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به اینکه ۲۱۸۱ دستگاه ترددشمار ‌در محورهای برون‌شهری فعال است، افزود: در شبانه‌روز گذشته کل تردد ثبت شده نسبت به مدت مشابه روز قبل ۱٫۵ درصد افزایش دارد.

محرابی‌نیا افزود: ‌در آزادراه قزوین – کرج‌‌، آزادراه کرج – تهران‌ و آزادراه تهران – کرج در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد خودرو  ثبت شده است.

  • منبع خبر : فارس