ترامپ فهم سیاسی ندارد/هرگونه تحریم آمریکا علیه سپاه را محکوم می کنیم
ترامپ فهم سیاسی ندارد/هرگونه تحریم آمریکا علیه سپاه را محکوم می کنیم

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارگروه سیاسی صبح اقتصاد در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا، گفت: مشکل اصلی اینجاست که ترامپ فهم و بینش سیاسی ندارد. واقعاً نمی شود نام او را بعنوان رئیس جمهور برد. وی در ادامه افزود: ترامپ فهم این را […]

بروجردی

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارگروه سیاسی صبح اقتصاد در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا، گفت: مشکل اصلی اینجاست که ترامپ فهم و بینش سیاسی ندارد. واقعاً نمی شود نام او را بعنوان رئیس جمهور برد.
وی در ادامه افزود: ترامپ فهم این را ندارد که بفهمد وظیفه نظارت بر پایبندی ایران در برجام بعده آژانس انرژی اتمی است و نه شخص او که هر کاری خواست انجام دهد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه عدم تائید برجام از طرف ترامپ فاقد هرگونه ارزشی است، تصریح کرد:برجام یک توافقی بین المللی با چند کشور است. از این رو خروج آمریکا از برجام و نقض این توافق مضراتی برای خودشان دارد.
بروجردی درباره اینکه رئیس جمهور آمریکا سپاه پاسداران را مورد حمله قرار داده است، گفت: سپاه از نهادهای مهم و کلیدی نظام و از پیکره ملت ایران است و ما هرگونه تحریم جدید علیه این نهاد مقدس را محکوم خواهیم کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه سپاه پاسداران امروز نماد مبارزه با تروریسم است، بیان داشت: عصبانیت آمریکا از سپاه بخاطر این است که آنها در پروژه داعش با شکست مواجعه شدند و عامل شکست خود را سپاه میدانند که از نظر ماهم همین است و باید بدانند که هر جای بخواهند به ملتی ظلم و ستم کنند، با ایران و سپاه قدرتمندش روبرو خواهند شد.