تروریست‎های مستقر در ادلب از پهپاد برای تهدید پایگاه‌های روسی استفاده می‎کنند
تروریست‎های مستقر در ادلب از پهپاد برای تهدید پایگاه‌های روسی استفاده می‎کنند

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه می‎گوید تروریست‎های مستقر در ادلب از پهپاد برای تهدید پایگاه‌های روسی استفاده می‎کنند. به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید پهپادهای تروریست‌های ادلب تهدیدی برای پایگاه‌های روسی است که در سوریه مستقر هستند. وی همچنین تاکید کرد وضعیت استان ادلب که کنترل آن به دست تروریست‌ها است، […]

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه می‎گوید تروریست‎های مستقر در ادلب از پهپاد برای تهدید پایگاه‌های روسی استفاده می‎کنند.

به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید پهپادهای تروریست‌های ادلب تهدیدی برای پایگاه‌های روسی است که در سوریه مستقر هستند.

وی همچنین تاکید کرد وضعیت استان ادلب که کنترل آن به دست تروریست‌ها است، یکی از موضوعات اصلی مورد بحث میان رؤسای جمهور روسیه، ایران و ترکیه است که روز جمعه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، نشست تهران درحالی برگزار می‎شود که کشورهای غربی و متحدین منطقه‌ای که تسلط ارتش سوریه بر ادلب را به منزله پیرزوی قاطع بشار اسد بر تروریست‌ها می‌دانند؛ طی هفته‌های اخیر پرونده شیمیایی سوریه را دستاویزی برای اعمال فشار و حمله به مواضع دولت دمشق قرار داده‌اند. این درحالی است که سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه می‌گوید در حال مذاکره برای ایجاد گذرگاهی انسانی برای خروج غیرنظامیان از ادلب هستیم.