جدال بسیار دشوار رئال در زمین تیم کاملا آماده دورتموند
جدال بسیار دشوار رئال در زمین تیم کاملا آماده دورتموند

رئال مادرید فردا از هفته دوم لیگ قهرمانان جدال بسیار دشواری در زمین تیم کاملا آماده دورتموند پیش رو دارد. دو تیم در سال های اخیر بارها با یکدیگر روبرو شده اند و جالب اینکه رئال در ۶ مصافش برابر زردها در وست فالن هرگز موفق به کسب پیروزی نشده است. سال گذشته دو تیم […]

زیدان

رئال مادرید فردا از هفته دوم لیگ قهرمانان جدال بسیار دشواری در زمین تیم کاملا آماده دورتموند پیش رو دارد.

دو تیم در سال های اخیر بارها با یکدیگر روبرو شده اند و جالب اینکه رئال در ۶ مصافش برابر زردها در وست فالن هرگز موفق به کسب پیروزی نشده است. سال گذشته دو تیم در مرحله گروهی با یکدیگر روبرو شدند و نتیجه هر دو بازی تساوی ۲-۲ بود.

شرایط رئال و دورتموند در این مقطع از فصل متفاوت است. رئال در گلزنی مشکلاتی اساسی دارد و در سوی دیگر دورتموند نه تنها حریفانش در بوندسلیگا را گلباران کرده است که هیچ گلی هم در این فصل دریافت نکرده.

طبق ادعای مارکا، زیدان برای انتخاب ترکیب اصلی رئال برای بازی فردا تصمیم قطعی خود را گرفته است.

در خط دروازه کیلور ناواس به میدان خواهد رفت. راموس و واران در قلب دفاع قرار خواهند داشت و در غیاب مارسلو این ناچو است که به عنوان مدافع چپ به میدان می رود. کارواخال هم مطابق انتظار دفاع راست است.

در خط میانی رئال با ۴ بازیکن به میدان می رود: تونی کروس، کاسیمیرو، مودریچ و ایسکو. در خط حمله نیز گرت بیل و رونالدو بازی خواهند کرد.

اگر کروس به این بازی نرسد، سیستم رئال از ۲-۴-۴ به ۳-۳-۴ تغییر پیدا خواهد کرد و آسنسیو به فاز حمله اضافه می شود. رئال برای این بازی مارسلو، تئو، کوواچیچ و کریم بنزما را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.