تزوریدیس: به خاطر یک مربی مسخره، انصاری‌فرد را در اروپا از دست دادیم
تزوریدیس: به خاطر یک مربی مسخره، انصاری‌فرد را در اروپا از دست دادیم

نایب‌رئیس باشگاه المپیاکوس یونان گفت: ما انصاری‌فرد را به خاطر یک مربی مسخره در لیگ قهرمانان اروپا از دست دادیم. به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، ساواس تزوریدیس گفت: گفته بودم که ۱۱ بازیکن همانند کریم انصاری‌فرد برای المپیاکوس می‌خواهم! که تیم‌های خارجی را وادار خواهد کرد تا برای جذب آنها پول‌های زیادی بپردازند. […]

نایب‌رئیس باشگاه المپیاکوس یونان گفت: ما انصاری‌فرد را به خاطر یک مربی مسخره در لیگ قهرمانان اروپا از دست دادیم.

به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، ساواس تزوریدیس گفت: گفته بودم که ۱۱ بازیکن همانند کریم انصاری‌فرد برای المپیاکوس می‌خواهم! که تیم‌های خارجی را وادار خواهد کرد تا برای جذب آنها پول‌های زیادی بپردازند.

نایب‌رئیس تیم المپیاکوس ادامه داد: ما این بازیکن را (انصاری‌فرد) به خاطر مربی مسخره‌ای (بسنیک هاسی) که شاگردانش را در لیگ قهرمانان اروپا جا گذاشت از دست دادیم. ما همچنین ریسوانیس را از دست دادیم که بهترین شکار سال‌های اخیر المپیاکوس بود. سرمربی سابق المپیاکوس با او وارد جنگ شد. هاسی انصاری‌فرد و سیسه را برای لیگ قهرمانان اروپا انتخاب نکرد. او با زور بازیکنانی مثل ریسوانیس و مانولیس را رد کرد و حتی یک کلمه از جانب ما نپذیرفت.

کریم انصاری‌فرد حضور در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با تیم‌های بزرگی همانند بارسلونا، یوونتوس و اسپورتینگ لیسبون را به خاطر تصمیم مغرضانه سرمربی صربستانی و اخراجی المپیاکوس از دست داده بود.