تشکیل کارگروهی برای بررسی انتخابات پیش رو/فعلا تصمیمی برای ائتلاف نداریم
تشکیل کارگروهی برای بررسی انتخابات پیش رو/فعلا تصمیمی برای ائتلاف نداریم

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به اظهارات عارف در خصوص عدم ائتلاف با معتدلین در انتخابات آینده اظهار داشت: هنوز بحثی دراین باره صورت نگرفته و اظهارات ایشان هم بخشی از آن منعکس شده است. وی در ادامه افزود: هر ائتلاف اثرات […]

محمدرضا تابش

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به اظهارات عارف در خصوص عدم ائتلاف با معتدلین در انتخابات آینده اظهار داشت: هنوز بحثی دراین باره صورت نگرفته و اظهارات ایشان هم بخشی از آن منعکس شده است.
وی در ادامه افزود: هر ائتلاف اثرات خوب و ماندگاری دارد، اما در مواقعی هم حوادثی رخ داده که باید با تامل و هدف جلو رفت. اگر قرار باشد ائتلافی صورت بگیرد همه باید صفر تا صد پای کار باشند و تنها برای رای آوردن ائتلاف نکنند.
تابش با بیان اینکه در حال حاضر کارگروهی جهت بررسی و رصد کردن انتخابات تشکیل شده است، گفت: تمامی موضوعات بویژه بحث ائتلاف در این کارگروه بررسی خواهد شد تا بهترین نتیجه گرفت شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد درباره عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نیز گفت: باتوجه به اینکه جامعه رو به تکامل است، شورا هم باید با این رویکرد بتواند نیازها و خواسته های خود را تحث پوشش قرار دهد.هر تشکلی که می خواهد رهبری اصلاح طلبان را به عهده بگیرد باید جامعیت داشته باشد.