تغییر در عرضه اولیه سهام های وب
تغییر در عرضه اولیه سهام های وب

به این ترتیب مقرر شده به جای ۵ درصد ( معادل ۲۰۰ میلیون سهم) یک درصد معادل ۴۰ میلیون سهم این شرکت ۴۰۰ میلیارد تومانی به کارکنان تعلق گیرد. اعتراض فعالان بازار به تخصیص ۵۰ درصد از سهام “های وب” به کارکنان موجب تغییر در عرضه اولیه سهام این شرکت برای امروز شد. به نقل […]

بورس

به این ترتیب مقرر شده به جای ۵ درصد ( معادل ۲۰۰ میلیون سهم) یک درصد معادل ۴۰ میلیون سهم این شرکت ۴۰۰ میلیارد تومانی به کارکنان تعلق گیرد.

اعتراض فعالان بازار به تخصیص ۵۰ درصد از سهام “های وب” به کارکنان موجب تغییر در عرضه اولیه سهام این شرکت برای امروز شد.

به نقل از بورس پرس، در پی اعلام تخصیص ۲۰۰ میلیون از ۴۰۰ میلیون سهم شرکت داده گستر عصرنوین برای عرضه اولیه امروز، فعالان بازار به این رویه اعتراض کردند.

در این رابطه علی صحرایی، معاون بازار شرکت بورس تهران و ایمان میری، مدیرعامل “های وب” توضیح دادند اما با برگزاری جلسه ای، در نهایت نحوه این عرضه تغییر کرد.

به این ترتیب مقرر شده به جای ۵ درصد ( معادل ۲۰۰ میلیون سهم ) یک درصد معادل ۴۰ میلیون سهم این شرکت ۴۰۰ میلیارد تومانی به کارکنان تعلق گیرد.

با این اوصاف، امروز ۹ درصد معادل ۳۶۰ میلیون سهم “های وب” به عموم واگذار می شود.

محدوده قیمتی هر سهم برای سفارش هم بین ۲۷۱۵ تا ۲۸۵۰ ریال تعیین شده و حداکثر سهمی هر کد حقیقی و حقوقی ۵ هزار سهم خواهد بود.

در این رابطه  مدیر عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه فعالان بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ ۲۲ شهریور ۹۶ تعداد ۴۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت داده گستر عصر نوین(های وب) (به درخواست سهامدار عمده و موافقت بورس ۳۶۰ میلیون سهم جهت عرضه به عموم و تعداد ۴۰ میلیون سهم معادل یک درصد جهت عرضه به کارکنان شرکت انجام خواهد شد) به عنوان پانصدوپانزدهمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش اطلاعات و ارتباطات گروه و طبقه خدمات ارزش افزوده در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد های وب به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.