تغییر سن بازیکنان مشکل‌ساز شد
تغییر سن بازیکنان مشکل‌ساز شد

مربی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم گفت: به صعود از مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا امیدوار هستیم. مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال زیر ۱۹ سال دختران آسیا آبان ماه سالجاری به میزبانی میانمار برگزار خواهد شد. تیم ایران نیز در این مسابقات با تیم‌های لائوس، میانمار و فلسطین همگروه است. سمیه […]

مربی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم گفت: به صعود از مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا امیدوار هستیم.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال زیر ۱۹ سال دختران آسیا آبان ماه سالجاری به میزبانی میانمار برگزار خواهد شد. تیم ایران نیز در این مسابقات با تیم‌های لائوس، میانمار و فلسطین همگروه است.

سمیه شهبازی درباره شرایط و وضعیت این تیم برای حضور در این مسابقات گفت: از زمانی‌که میانگین سنی بازیکنان توسط AFC تغییر کرد کمی دچار مشکل شدیم چرا که برخی از بازیکنانی که روی آنها حساب می کردیم را به دلیل شرایط سنی در اختیار نداریم.

شهبازی در ادامه به برگزاری اردوهای انتخابی اشاره کرد و افزود: به همین دلیل پس از تورنمنت سوچی اردوهای انتخابی را برگزار و بازیکنان را از سراسر کشور فراخواندیم. تقریبا نفرات اصلی را شناسایی کرده ایم اما حضور در مسابقات آسیایی متفاوت است و این بازی‌ها فشارهای خاص خود را دارد و باید تیمی را تشکیل دهیم که نیمکت قوی نیز داشته باشد.

وی در ادامه افزود: از زمان حضور خسرویار به عنوان سرمربی، بازیکنان از سراسر ایران در اردوهای تیم ملی حضور دارند و این امتیاز مثبت برای تمام دختران فوتبالیست است تا دیده شوند.

مربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال درباره شانس صعود ایران از مرحله مقدماتی گفت: دو تورنمنت خوب سوچی و ایتالیا را پشت سر گذاشته ایم و بازیکنان از نظر کسب تجربه پله پله بالا می روند که این برای بازیکنان و کادر فنی خوب است اما طبیعتا سایر تیم‌های همگروه ما نیز درحال تمرین هستند، میانمار رقیب اصلی ماست، لائوس نیز مربی خوبی در اختیار دارد و نباید از این تیم نیز غافل شد. سعی ما بر این است ابتدا بازیکنان را از نظر ذهنی آماده این رویداد کنیم و سپس بازی‌های خوبی ارائه و در نهایت نیز از گروه صعود کنیم.

سمیه شهبازی درباره حضورش در تیم سپاهان برای فصل آینده لیگ فوتبال بانوان نیز گفت: در این فصل نیز در سپاهان هستم، برنامه‌ها و لیست بازیکنان را به باشگاه اعلام کرده‌ام.

مربی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان در پایان گفتگو با مهر ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال گفت: نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان تغییر و تبدیل به نگاه حمایتی شده است. دیدارهای تدارکاتی خوبی پشت سرگذاشته ایم. تورنمنت ایتالیا سطح بالایی داشت و به بازیکنان و کادرفنی در کسب تجربه بسیار کمک کرد. از فدراسیون فوتبال به دلیل حمایت تشکر می کنم و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.