تفکیک وزارتخانه‌ها به نفع کشور بود اما مجلس همراهی نکرد
تفکیک وزارتخانه‌ها به نفع کشور بود اما مجلس همراهی نکرد

رئیس‌جمهور با بیان اینکه من تفکیک وزارتخانه‌ها را ضرورت می‌دانستم و می‌دانم، گفت: نمایندگان به هردلیلی در این زمینه با ما همراهی نکردند درحالی که تفکیک وزارتخانه‌ها به نفع کشور بود. به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور  در نشست وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت راه وشهرسازی که صبح امروز(دوشنبه) در محل […]

رئیس‌جمهور با بیان اینکه من تفکیک وزارتخانه‌ها را ضرورت می‌دانستم و می‌دانم، گفت: نمایندگان به هردلیلی در این زمینه با ما همراهی نکردند درحالی که تفکیک وزارتخانه‌ها به نفع کشور بود.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور  در نشست وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت راه وشهرسازی که صبح امروز(دوشنبه) در محل این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: ما از اواسط دولت یازدهم به این نتیجه رسیدیم که برخی وزارتخانه‌ها همچون وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید به دو وزارتخانه تبدیل شود و لایحه آن را هم به مجلس تقدیم کردیم.

وی افزود: من تفکیک وزارتخانه‌ها را ضرورت می‌دانستم و می‌دانم اما طبق قانون اساسی ناچار بودیم لایحه به مجلس بدهیم ولی نمایندگان به هردلیلی در این زمینه با ما همراهی نکردند درحالی که تفکیک وزارتخانه‌ها به نفع کشور بود زیرا ما بعنوان مثال در شرایط تحریم به وزارتخانه فعال بازرگانی نیاز داریم اما با وجود صنعت و معدن کار مربوط به بازرگانی پیش نمی‌رود.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه در شرایط تحریم نیاز به کار ویژه ای در حوزه حمل و نقل داریم، گفت: در حوزه حمل و نقل در طول ۵ سال گذشته کارهای بزرگی صورت گرفته است. یکی از اشکالات سال‌های گذشته، این بوده که کمتر بر روی مساله راه آهن کار شده است./منبع مهر