تقدیر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از ساره بیات
تقدیر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از ساره بیات

در مراسمی با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزیدگان بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تجلیل شدند.  در این مراسم که در سالن فجر سازمان میراث‌فرهنگی برگزار شد، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اهدای لوح از ۲۹ برگزیده بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و […]

ساره بیات

در مراسمی با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزیدگان بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تجلیل شدند.

 در این مراسم که در سالن فجر سازمان میراث‌فرهنگی برگزار شد، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اهدای لوح از ۲۹ برگزیده بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و ۴ نفر که در برگزاری این نمایشگاه همکاری داشتند تجلیل به‌عمل آورد.

در این مراسم، سید‌مصطفی یاهویی از خراسان‌رضوی، نیلو قربانی از گلستان، مهران شیرزاده باغبادرانی از اصفهان، راحله شهسواری از مرکزی، حسین شاهی از اصفهان، سید‌مهدی مشهدی از مرکزی، احد‌الله یوسفی از تهران، سمانه آهنچی از یزد، شهین نظری چیرانی از البرز، هاجر بزرگی از خراسان‌شمالی، سمیه غلامی بیگلوئی از البرز، اعظم دهقان‌طزرجانی از یزد، علی پویا از یزد، زینب ظهیرنیا از خوزستان و معصومه امام‌حسنی از بوشهر به‌خاطر بیشترین فروش در نمایشگاه تجلیل شدند.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همچنین در این مراسم از مهدی زارعی از استان تهران به‌خاطر قیمت‌گذاری مناسب کالا، امید شهر‌دوست از استان قزوین به‌عنوان تولید‌کننده برتر نمایشگاه در رشته سفال وسرامیک، داود حیدری از از خراسان‌رضوی به‌خاطر طراحی غرفه و سازه نمایشگاهی، آرش حیدریان از تهران به‌خاطر نوآوری در ارائه و چیدمان محصول، امیر انوش‌فر از تهران به‌خاطر معرفی و نمایش سبک زندگی ایرانی، وحید ملک از تهران به‌دلیل معرفی و نمایش سبک زندگی ایرانی، حمید شانس از البرز به‌عنوان مشاور طراحی و مرضیه آقاقاسمی از تهران به‌عنوان مربی نقاشی پشت‌شیشه تجلیل به‌عمل آورد.

ساره بیات نیز به‌عنوان سفیر صنایع‌دستی ایران در این مراسم از سوی علی‌اصغر مونسان تجلیل شد و شرکت تعاونی حامیان میراث‌فرهنگی و فروشگاه دی‌جی‌کالا به‌عنوان حامی برتر تقدیر شدند.

معاون رئیس‌جمهوری همچنین در این مراسم از استان‌های اصفهان، خراسان‌رضوی و گلستان به‌عنوان استان‌های برتر در حوزه فروش تقدیر کرد.

حسین اسفهبدی مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، روح‌الله گلشن مدیرعامل شرکت ایدرو، یوسف منصورزاده سرپرست مرکز آموزش عالی میراث‌فرهنگی و محمد عبدالهی مدیرعامل اتحادیه صنفی، اشیای قدیمی و صنایع‌دستی نیز در این مراسم به‌خاطر همکاری در برگزاری بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تقدیر به‌عمل آمد.

در این مراسم، بهمن نامور‌مطلق معاون صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، روح‌الله مهدی‌نژاد رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، جمعی از مدیران و مسئولان این سازمان و جمعی از هنرمندان و برگزیدگان بیست‌و‌هشتمین نمایگشاه ملی صنایع‌دستی حضور داشتند.