تقدیر رئیس جمهور از کارکنان سازمان بهشت زهرا
تقدیر رئیس جمهور از کارکنان سازمان بهشت زهرا
رئیس جمهوری در بازدید از سازمان بهشت زهرا ضمن تقدیر از کارکنان این سازمان گفت: کار شما در بهشت زهرا(س) با هیچ معیار مادی قابل سنجش نیست و شما بهترین الگوی کارکنان دولت هستید.

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در روز کارمند به صورت سرزده با حضور در جمع پرسنل عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) گفت: کار شما در بهشت زهرا (س) با هیچ معیار مادی قابل سنجش نیست و شما بهترین نمونه و الگوی، کارکنان ایثار گر و تلاشگر دولت در سراسر کشور هستید

رئیس جمهوری پس از ادای احترم به مقام شهدا افزود: امروز در تاریخ ما روز کارمند نامیده شده است. به دلیل اینکه شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان صدیق و فداکاری بودند که جان خود را در راه آرمانهای خود فدا کردند. به نظرم بهترین جمعی که می‌شود به عنوان کارکنان نمونه و تلاشگر دولت از آنان تقدیر کرد و این روز را تبریک گفت، به شما پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) است.

تقدیر رئیس جمهوری از کارکنان سازمان بهشت زهرا

وی تصریح کرد: کارهایی که پای سلامتی انسان مطرح می‌شود و باید در آن از جان خودت گذشته و به دیگران خدمات رسانی کنی از جمله کارهایی است که کمتر کسی داوطلب انجام آن می‌شود. کار شما کاری جهادی و تلاش برای رضای خداوند است. کاری که پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) انجام می‌دهند تسکین دهنده است و بسیار برای آرامش دادن به مردم مهم است، در شرایطی که مردم مصیبت دیده‌اند شما از ابتدا در کنارشان هستید و به آنان یاری می‌رسانید و با آنان همدردی می‌کنید.
رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم مشکلات زیادی در مواجه با این بحران دارند. امروز پاسخ عملی به خواست مردم همین تصحیح و سهل کردن کار مردم است که شما در سازمان بهشت زهرا (س) و در این بحران به خوبی انجام می‌دهید.