آمریکا بدنبال آشوب در منطقه است/دولت در تقویت بنیه دفاعی و موشکی کشور نگاه ویژه ای داشته باشد
آمریکا بدنبال آشوب در منطقه است/دولت در تقویت بنیه دفاعی و موشکی کشور نگاه ویژه ای داشته باشد

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی صبح اقتصاد، درباره اقدامات اخیر آمریکا در منطقه و عکس العمل دولت، گفت: آمریکا بدنبال آشوب در منطقه است. دولت بایستی در گام اول توجه ویژه ای به تقویت بنیه دفاعی و […]

موشک

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی صبح اقتصاد، درباره اقدامات اخیر آمریکا در منطقه و عکس العمل دولت، گفت: آمریکا بدنبال آشوب در منطقه است. دولت بایستی در گام اول توجه ویژه ای به تقویت بنیه دفاعی و موشکی کشور داشته باشد.
وی در ادامه افزود: در گام بعدی باید روابط خود را با یکسری از کشورهای منطقه که با جمهوری اسلامی ایران همسو و همفکر هستند اعم از لبنان،سوریه وعراق افزایش و تقویت کند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با برنامه ریزی رژیم صهیونیستی درصدد است تا کشورهای که با ایران تعامل خوبی دارند را تضعیف کند، بیان کرد: موضوع تجزیه عراق و همه پرسی اقلیم کردستان یک نمونه از برنامه های آنها است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه اضافه کرد: جمهوری اسلامی برای اینکه نگذارد آمریکا به هدف خود دست پیدا کند، باید دستگاه دیپلماسی کشور در توسعه و تقویت روابط دیپلماتیک با کشورهای دیگر تلاش کند.
حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه بعضی از کشورهای منطقه هم در جهت صدمه زدن به ایران با آمریکا همسو شده اند، گفت: در این موضوع هم قطعاً باید رفتار ایران مقابله به مثل شود تا بدانند که دشمنی با جمهوری اسلامی تبعات سنگینی برایشان خواهد داشت.