هیچگاه از حقوق مسلم خودکوتاه نخواهیم آمد/لزوم تقویت سیستم امنیتی و دفاعی کشور
هیچگاه از حقوق مسلم خودکوتاه نخواهیم آمد/لزوم تقویت سیستم امنیتی و دفاعی کشور

محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگاردفاعی صبح اقتصاد ، به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح کشورمان، گفت: با وجود تحریم ها و فشارهای دشمنان به این نظام، امنیت، پیشرفت و اقتدار دفاعی و نظامی کشور چندین برابر شده است […]

محمد مهدی زاهدی

محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگاردفاعی صبح اقتصاد ، به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح کشورمان، گفت: با وجود تحریم ها و فشارهای دشمنان به این نظام، امنیت، پیشرفت و اقتدار دفاعی و نظامی کشور چندین برابر شده است که این شکوفایی همه برگرفته از جهاد و ایستادگی رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد.

وی دلیل امنیت و آرامش حاکم بر کشور را ترس دشمنانی دانست که نه تنها جرائت مقابله بانیروهای مسلح، بلکه توان نزدیک شدن به مرزهایمان را نیز ندارند، افزود: در این شرایط است که اقتدار و عظمت نیروهای مسلح میهن عزیزمان را درک می کنیم.
زاهدی در ادامه بیان کرد: تدابیر بموقع و هوشمندانه فرماندهی کل قوا، خواب را از چشمان دشمنان این نظام گرفته است و چنان خوفی در دلهایشان ایجاد کرده که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران هم درسرشان ندارند.

این نماینده مجلس درباره اینکه آیا ایران اجازه بازرسی به بازرسان آژانس از تاسیسات نظامی کشور را خواهد داد، عنوان کرد: آنچه که امروز در برخی محافل بین المللی وغربی درباره بازدید از مراکز نظامی کشورمان مطرح می شود، پاسخ کوبنده آن را مقام معظم رهبری خیلی صریح بیان فرمودند که هرگز اجازه سرک کشیدن به مراکز نظامی و دفاعی کشور را نخواهیم داد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما هیچگاه از حقوق مسلم خود کوتاه نخواهیم آمد و همچنان سیستم امنیتی و دفاعی کشور را تقویت می کنیم.