تلاش‌ آمریکاوغرب برای متهم ساختن دمشق به استفاده از سلاح شیمیایی
تلاش‌ آمریکاوغرب برای متهم ساختن دمشق به استفاده از سلاح شیمیایی

وزارت خارجه سوریه با بیانیه ای اعلام کرد که تلاش های مذبوحانه آمریکا، فرانسه و انگلیس برای متهم ساختن دمشق به استفاده از تسلیحات شیمیایی ادامه دارد.  وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای با اشاره به تلاش های آمریکا، فرانسه و انگلیس برای پیچیده تر کردن مأموریت سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی در سوریه […]

وزارت خارجه سوریه با بیانیه ای اعلام کرد که تلاش های مذبوحانه آمریکا، فرانسه و انگلیس برای متهم ساختن دمشق به استفاده از تسلیحات شیمیایی ادامه دارد.

 وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای با اشاره به تلاش های آمریکا، فرانسه و انگلیس برای پیچیده تر کردن مأموریت سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی در سوریه اعلام کرد: چنین تلاش های مذبوحانه ای موجب سیاسی شدن سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه اعلام کرده است: دمشق نسبت به بکارگیری روش های تهدید و باج خواهی توسط کشورهای غربی برای پیشبرد پروژه های خود در سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی بسیار نگران است.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود ضمن محکومیت مجدد استفاده از هرگونه تسلیحات شیمیایی در این کشور حمایت کامل خود از انجام تحقیقات مستقل در این خصوص را اعلام کرده است؛ این درحالی است که آمریکا، فرانسه و انگلیس همچنان برای متهم ساختن دمشق به استفاده از تسلیحات شیمیایی تلاش می کنند.