تمام خدمات شرکت‌های آبفا غیرحضوری می‌شود
تمام خدمات شرکت‌های آبفا غیرحضوری می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: تمامی خدمات قابل ارائه شرکت‌های آب و فاضلاب تا سال ۱۴۰۰ غیرحضوری خواهد شد. مسعود خشایی در جلسه شورای مدیران و کنترل عملکرد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: یکسان‌سازی «درآمد و هزینه‌ها» و سودآوری طرح‌های فاضلاب از اهداف شرکت […]

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: تمامی خدمات قابل ارائه شرکت‌های آب و فاضلاب تا سال ۱۴۰۰ غیرحضوری خواهد شد.

مسعود خشایی در جلسه شورای مدیران و کنترل عملکرد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: یکسان‌سازی «درآمد و هزینه‌ها» و سودآوری طرح‌های فاضلاب از اهداف شرکت مهندسی آبفای کشور در سال‌های آتی است.

وی از عدم همخوانی هزینه‌های تولید و فروش آب به عنوان یک چالش اساسی در شرکت‌های آبفا نام برد و از مدیران خواست در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را به مردم داشته باشند.

خشایی ایجاد ارتباط دو سویه، متقابل و مناسب با مشترکان را در جلب اعتماد مردم به شرکت‌های آبفا و تسریع در وصول مطالبات از مشترکان  موثر خواند و گفت: یکی از نکات مهم در مدیریت، برخورداری از شاخص های منطقی و یکنواخت برای ارزیابی حوزه ها و واحدهای مختلف و مقایسه افراد حقیقی و حقوقی است تا افراد بتوانند برای ارتقای جایگاه خود تلاش کنند.