تمام فعالیت‌های اقتصادی هلال احمر متوقف شد
تمام فعالیت‌های اقتصادی هلال احمر متوقف شد

عضو شورایعالی جمعیت هلال احمر گفت: به منظور اطمینان از صحت جریان فعالیت‌های اقتصادی عمده در جمعیت هلال احمر، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و وابسته تا تهیه گزارش موصوف متوقف شدند. به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد سید سلمان سامانی عضو منتخب شورایعالی جمعیت هلال احمر جزئیات جلسه ٦ ساعته شب گذشته شورایعالی جمعیت هلال […]

عضو شورایعالی جمعیت هلال احمر گفت: به منظور اطمینان از صحت جریان فعالیت‌های اقتصادی عمده در جمعیت هلال احمر، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و وابسته تا تهیه گزارش موصوف متوقف شدند.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد سید سلمان سامانی عضو منتخب شورایعالی جمعیت هلال احمر جزئیات جلسه ٦ ساعته شب گذشته شورایعالی جمعیت هلال احمر به منظور بررسی اتفاقات اخیر را جهت اطلاع عموم مردم بخصوص داوطلبان و تلاشگران خدوم جمعیت هلال احمر، در صفحه شخصی خود در توییتر تشریح کرد و نوشت:

١- در جلسه روز دوشنبه شورایعالی جمعیت هلال احمر که حدود ٦ ساعت به طول انجامید، با تغییر دستور جلسه، به صورت فوق العاده بررسی اتفاقات اخیر جمعیت در دستور کار قرار گرفت.

٢- در این جلسه با استماع ادعاهای مطرح شده و در راستای ارتقای شفافیت مالی مقرر شد هیاتی مرکب از تعدادی از اعضای منتخب شورای عالی و بازرسان منتخب مجمع عمومی تشکیل و با بررسی دقیق و جامع ادعاهای مطروحه و مستندات آن، ظرف مدت ۱۵ روز گزارش خود را به شورای عالی ارائه نماید.

٣- همچنین شورای عالی مصوب نمود که به منظور اطمینان از صحت جریان امور، فعالیتهای اقتصادی عمده در جمعیت هلال احمر، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و وابسته تا تهیه گزارش موصوف متوقف شود./منبع مهر