جزئیات تمهیدات اورژانس تهران برای آغاز ماه محرم و سال تحصیلی
جزئیات تمهیدات اورژانس تهران برای آغاز ماه محرم و سال تحصیلی

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران به تشریح جزئیات تمهیدات اورژانس تهران برای آغاز سال تحصیلی و دهه اول ماه محرم پرداخت. اسماعیل فراهانی در مورد تمهیدات اورژانس تهران برای بازگشایی مدارس، اظهارکرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، اورژانس تهران تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کرده است و بر این […]

اورژانس

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران به تشریح جزئیات تمهیدات اورژانس تهران برای آغاز سال تحصیلی و دهه اول ماه محرم پرداخت.

اسماعیل فراهانی در مورد تمهیدات اورژانس تهران برای بازگشایی مدارس، اظهارکرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، اورژانس تهران تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کرده است و بر این اساس ۱۶۴ پایگاه اورژانس در آماده‌باش هستند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران در مورد جزئیات برنامه‌های اورژانس در سال تحصیلی جدید، اضافه کرد: ۲۱۰ دستگاه آمبولانس، ۱۵۸ دستگاه موتورلانس و شش دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه یک فروند بالگرد اورژانس هوایی در آماده‌باش هستند.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به اینکه ممکن است تماس‌های مردمی در روزهای ابتدایی مهر افزایش داشته باشد، مسئولان سامانه ۱۱۵ که پل ارتباطی اورژانس و مردم هستند نیز آمادگی کامل دارند تا به درخواست‌ها پاسخ دهند.

فراهانی به برنامه ویژه اورژانس برای نقاط پرتردد تهران نیز اشاره کرد و گفت: اورژانس ۱۵۰ نقطه از شهر را که تردد در آنها زیاد است و با توجه به وجود مدارس و مراکز آموزشی ممکن است حجم جمعیت در آن بخش‌ها افزایش پیدا کند را شناسایی کرده و تیم‌های ما با آمبولانس و موتورلانس در این مناطق مستقر می‌شوند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران با اشاره به همزمانی دهه محرم و آغاز سال تحصیلی، گفت: با توجه به آغاز دهه محرم تیم‌های ما برای فعالیت در شب‌ها که هیات‌های عزاداری برپا می‌شوند نیز آماده هستند و پایگاه‌های اورژانس در آماده‌باش قرار دارند تا در این شرایط نیز فعالیت کنند.

وی همچنین با اشاره به پایان تابستان و افزایش تردد در جاده‌ها گفت: با توجه به اینکه در روزهای آخر شهریور و اول مهر احتمال افزایش تردد از اطراف تهران به داخل شهر وجود دارد پایگاه‌های جاده‌ای ما نیز در آماده‌باش کامل هستند.