تمهیدات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برای دربی
تمهیدات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برای دربی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات این سازمان برای شهرآورد ۸۵ را تشریح کرد و از آماده‌باش نیروها از ساعت ۱۳ امروز پنجشنبه خبر داد. جلال ملکی در مورد تمهیدات آتش‌نشانی برای شهرآورد ۸۵ اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمام تلاش و توان خود را برای تامین ایمنی […]

دربی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات این سازمان برای شهرآورد ۸۵ را تشریح کرد و از آماده‌باش نیروها از ساعت ۱۳ امروز پنجشنبه خبر داد.

جلال ملکی در مورد تمهیدات آتش‌نشانی برای شهرآورد ۸۵ اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمام تلاش و توان خود را برای تامین ایمنی دربی به کار می‌بندد و علاوه بر اینکه امروز ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر، در آماده‌باش خواهند بود،‌ ایستگاه شماره ۲۰ که جنب ورزشگاه آزادی قرار دارد در آماده باش‌ ویژه است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی از ساعت ۱۳ در محل‌های مشخص حضور پیدا می‌کنند گفت: ۱۳ دستگاه خودروی سنگین، ۵ دستگاه موتورسیکلت به همراه ۶۰ نیروی عملیاتی از ساعت ۱۳ در پارکینگ‌ خودروهای شخصی و اتوبوس شرکت واحد، درهای ورودی و خروجی ورزشگاه، معابر و بزرگراه‌های اطراف تا پایان مسابقه و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن تردد حاضر می‌شوند و اوضاع ایمنی را کنترل می‌کنند.

وی با بیان اینکه این آمادگی وجود دارد تا چنانچه اتفاقی رخ داد، نیروهای کمکی از ایستگاه‌های اطراف اعزام شوند اضافه کرد: همچنین تعدادی از مدیران ارشد عملیات با خودروهایی که در اختیار دارند به گشت زنی می‌پردازند و ضمن بررسی وضعیت ایمنی منطقه به نیروهای آتش‌نشان مستقر هم سرکشی می کنند.

ملکی با اشاره به حضور بعضی از تماشاگران از شب گذشته در اطراف ورزشگاه گفت: کارشناسان به دفعات از بخش‌هایی که این افراد در آنجا مستقر بودند بازدید و اوضاع ایمنی را بررسی کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین گفت: تقاضای ما از حاضران در ورزشگاه این است که مثل همیشه با نیروهای امدادی به خصوص آتش‌نشانی همکاری کنند و اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند و سپس به نیروهای مستقر و یا شماره ۱۲۵ اعلام کنند.