توافق داربی انجام شد/۹۰ درصد ورزشگاه آزادی برای استقلالی‌ها
توافق داربی انجام شد/۹۰ درصد ورزشگاه آزادی برای استقلالی‌ها
مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور با بیان این که بلیت فروشی داربی به صورت ۹۰- ۱۰ انجام خواهد شد، گفت: فروش بلیت به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس براساس توافقات انجام شده ۹۰ درصد برای استقلال و ۱۰ درصد برای پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد علی اصغر انتظار خیر درباره نحوه بلیت فروشی الکترونیکی به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس با توجه به قانون ۹۰- ۱۰ اظهار کرد: برای اجرای این قانون تا امروز منتظر بودیم تا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اطلاعات جامعی از هواداران خود در اختیار ما قرار دهند تا در سامانه بلیت فروشی الکترونیکی با توجه به اطلاعاتی که از هواداران دو تیم بدست می‌آوریم آنها را شناسایی و اقدام به ثبت‌نام و تهیه بلیت الکترونیکی کنیم.

وی گفت: متاسفانه چون دو باشگاه اطلاعات موثقی از تعداد هواداران خود نداشتند تصمیم بر این شد زمانی که هواداران دو تیم در سایت سامانه بلیت فروشی اقدام به ثبت‌نام می‌کنند اطلاعات هواداران را دریافت کنیم تا در زمان بازی برگشت داربی با اطلاعاتی که از تعداد هواداران دو تیم کسب می‌کنیم دیگر مشکلی برای ثبت‌نام و فروش بلیت داربی نداشته باشیم.

انتظارخیر با تاکید به این که بلیت فروشی داربی به صورت ۹۰- ۱۰ انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توافق صورت گرفته بلیت فروشی داربی با توجه به میزبانی استقلال ۹۰درصد برای استقلال و ۱۰ درصد برای پرسپولیس خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت بلیت‌های طبقه اول، دوم و پشت دروازه در بازی داربی بر مبنای قیمت قبل خواهد بود یا خیر؟ گفت: هنوز مشخص نیست و این طور که به نظر می‌رسد استقلال قصد دارد قیمت بلیت‌ها را تغییر دهد.

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور همچنین در خصوص وضعیت گیت‌های طبقه دوم و امکان استفاده از گیت‌ها برای بازی داربی اظهار کرد: در این زمینه نیز هنوز هیچ تصمیم‌گیری انجام نشده و در صورت نصب نشدن گیت‌های طبقه دوم هواداران می توانند برای ورود به استادیوم از گیت‌های طبقه اول استفاده کنند.

انتظار خیر پیرامون این پرسش که برای جلوگیری از تجمع هواداران پشت گیت‌های ورزشگاه آزادی آیا تمهیداتی اندیشیده شده است یا خیر؟ افزود: طی نشستی که با نیروی انتظامی داشتیم برای جلوگیری از تجمع هواداران پشت گیت‌ها و برای این که در اثر فشار بیش از حد هواداران گیت‌ها دچار مشکل نشوند این طور به نظر می‌رسد که بازرسی بدنی از هواداران قبل از گیت‌ها انجام شود. البته هنوز تصمیم نهایی در این زمینه صورت نگرفته و منتظر پاسخ از سوی نیروی انتظامی هستیم.

وی در پایان زمان ثبت‌نام و تهیه بلیت برای بازی داربی را فردا سه‌شنبه ۲۶ شهریور عنوان کرد.

  • منبع خبر : ایسنا