توان دفاعی ما عامل بازدارنده در برابر دشمنان است
توان دفاعی ما عامل بازدارنده در برابر دشمنان است

فرمانده کل سپاه گفت: رزمایش پیامبر اعظم(ص) به عنوان یک توانمندی دفاعی، موجب بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان می‌شود. به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه دوازدهمین رزمایش پیامبر اعظم نیروی زمینی سپاه که در منطقه عمومی خلیج فارس و جزیره قشم برگزار شد، در […]

فرمانده کل سپاه گفت: رزمایش پیامبر اعظم(ص) به عنوان یک توانمندی دفاعی، موجب بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان می‌شود.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه دوازدهمین رزمایش پیامبر اعظم نیروی زمینی سپاه که در منطقه عمومی خلیج فارس و جزیره قشم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایشی که انجام شد پاسخی بود به ادعاهایی که دشمنان دارند و این را باید بدانند که توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک توان بازدارنده است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر بخواهند یکی بزنند حتما ١٠ تا خواهند خورد.

وی افزود: این توانمندی در این رزمایش اثبات شد که جمهوری اسلامی و رزمندگان ما می توانند چنین کار عظیمی را انجام دهند. توانمندی دفاعی ایران به نظر ما موجب بازدارندگی می‌شود.

سرلشکر جعفری در پایان تاکید کرد: امیدواریم دشمنان بیش از گذشته به توان پاسخ ما و پاسخ کوبنده به تعقیب بعد از آن پی برده باشند./منبع مهر