توزیع شکر در ۲۲ میدان میوه و تره‌بار و برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای
توزیع شکر در ۲۲ میدان میوه و تره‌بار و برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای
مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه یک کشور از توزیع شکر در 22 میدان اصلی میوه و تره‌بار شهر تهران و همچنین برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبرداد.

محمود یوسفی گفت: در حال حاضر تمامی ۲۲ میدان اصلی میوه و تره‌بار شهر تهران و برخی از میادین فرعی در حال عرضه شکر فله‌ای به قیمت هر کیلو ۳ هزار و ۴۰۰ تومان هستند و هیچ کمبودی برای عرضه شکر وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله وبازرگانی منطقه یک کشور با تاکید بر اینکه با توجه به موجودی شکر در انبار کارخانجات هیچ مشکلی برای تامین شکر وجود ندارد، افزود: در حال حاضر حتی اگر تولید کارخانه قند فیروزکوه  به عنوان بزرگترین کارخانه تامین کننده قند و شکر تهران هم متوقف شود با توجه به موجودی انبار این کارخانه امکان عرضه شکر به بازار  تا ۴۰ روز وجود دارد.

یوسفی تاکید کرد و گفت: در مجموع موجودی انبارها کامل است و هیچ نگرانی برای تامین شکر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حوالجات شکر فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند افق کوروش، هفت و رفاه، تامین شده است، بیان داشت: با توجه به تامین شکر درخواستی این فروشگاه‌ها اکنون این فروشگاه‌ها در حال عرضه شکر هستند.

مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه یک کشور بیان داشت: مدیران میادین میوه و تره‌بار در پایان وقت اداری هر روز میزان درخواست خود را اعلام می‌کند و ما هم بلافاصله درخواست شکر این میادین را تامین می‌کنیم.

وی گفت: در کنار تامین نیاز خانوارها حوالجات شکر اتحادیه قنادان و کارخانجات در بخش صنف و صنعت هم تامین می‌شود.

یوسفی بیان داشت: در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای سپه، اتکا و شهروند حوالجات خود را به ما ارائه کرده‌اند که به محض واریز وجه از سوی این فروشگاه‌ها حوالجات آنها تامین کالا می‌شود و این فروشگاه‌ها هم طی یکی دو روز آینده اقدام به عرضه شکر خواهند کرد.

سید حسین اعرابی معاون بازرگانی سازمان میادین میوه و تره‌بار هم با تاکید بر اینکه در حال حاضر شکر به وفور در میادین میوه و تره‌بار شهر تهران در حال عرضه است، گفت: قیمت هر کیلو گرم شکر فله‌ای ۳ هزار و ۴۰۰ تومان است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا علیرغم قیمت مصوب هر کیلو شکر به قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌‌شود، گفت: میادین ۱۰۰ تومان بابت هزینه نایلون از مشتریان دریافت می‌کنند.

  • منبع خبر : فارس