توضیح گواردیولا در مورد نیمک‌نشینی دی‌بروینه و آگوئرو
توضیح گواردیولا در مورد نیمک‌نشینی دی‌بروینه و آگوئرو

پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در خصوص نیمکت‌نشینی دی‌بروینه و آگوئرو توضیحاتی داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳ بر صفر ولورهمپتون را شکست دادند، در خصوص قرار ندادن کوین دی‌بروینه و سرخیو آگوئرو در ترکیب اصلی تیمش برای این […]

پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در خصوص نیمکت‌نشینی دی‌بروینه و آگوئرو توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳ بر صفر ولورهمپتون را شکست دادند، در خصوص قرار ندادن کوین دی‌بروینه و سرخیو آگوئرو در ترکیب اصلی تیمش برای این بازی اظهار داشت: من ترکیبی فوق‌العاده در اختیار دارم، از این‌رو اگر دی‌بروینه آنطوری که شایسته‌اش است بازی کند، ممکن است گوندوگان بازی نکند، بازیکنی که در دو بازی اخیر ۶ یا ۷ پاس گل داده است. کوین امروز بازی نکرد، اما هم او و هم آگوئرو سزاوار بازی کردن هستند.

وی افزود: بازی‌های زیادی در این فصل باقی مانده‌ و تمامی بازیکنان فرصت بازی پیدا خواهند کرد. شاید در بازی بعدی بازیکنان جدیدی در ترکیب قرار گرفتند، بنابراین بازیکنان باید آماده بازی باشند و در تمامی جزییات باید خوب بازی کنند چون اگر موفق به انجام این کار نشوند جای خود را به بازیکن دیگری در ترکیب خواهند داد.