رونمایی از«توقف در لاس وگاس» در موزه سینما
رونمایی از«توقف در لاس وگاس» در موزه سینما

«توقف در لاس وگاس» ساخته اسماعیل میهن دوست در موزه سینما رونمایی می شود. آیین دیدار فیلم کوتاه «توقف در لاس وگاس» با حضور عوامل روز شنبه ۶ آبان ساعت ۲۰ در موزه سینما برگزار می شود. همچنین این اثر از روز پنجشنبه ۴ آبان ساعت ۱۷ در گروه سینمایی «هنر و تجربه» و در […]

موزه

«توقف در لاس وگاس» ساخته اسماعیل میهن دوست در موزه سینما رونمایی می شود.

آیین دیدار فیلم کوتاه «توقف در لاس وگاس» با حضور عوامل روز شنبه ۶ آبان ساعت ۲۰ در موزه سینما برگزار می شود. همچنین این اثر از روز پنجشنبه ۴ آبان ساعت ۱۷ در گروه سینمایی «هنر و تجربه» و در اولین نمایش در خانه هنرمندان اکران می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک هنرپیشه زن مشهور ایرانی برای شرکت در جشنواره فیلم به آمریکا سفر کرده است. او در ادامه سفر برای پیوستن به کارگردان فیلمش و حضور در جلسه پرسش و پاسخ فیلم در فرودگاه لاس وگاس از پرواز خود جا می ماند و مجبور است تا پرواز بعدی ۷-۸ ساعتی را در لاس وگاس بگذراند.

عوامل «توقف در لاس وگاس» عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: اسماعیل میهن دوست، بازیگران: آنا نعمتی، رامین فتحی، ناتاشا نیکول تاگل و…، مدیر فیلمبرداری: الکس سلاحی، تدوین: نازنین مفخم، صداگذار: عرفان یزدی، موسیقی: مانی جعفر زاده، طراح لباس: دایا ایدن، گریم: زی کلمنتس، صدابردار: شلبی سیلر، پوستر، تیتراژ و جلوه های ویژه بصری: مرتضی مشهودی، محصول: ویسوری فیلمز، شلبی سیلر، استودیو اندیشه و نوران فیلم آریا.

در یادداشت کارگردان این اثر نیز آمده است: «توقف در لاس وگاس» تجربه جالب و منحصر به فردی بود؛ به خاطر حضور فیلم «برخورد خیلی نزدیک» در جشنواره سان فرانسیسکو به آمریکا تازه رسیده بودم که دوست فیلمبردارم الکس سلاحی که در لاس وگاس زندگی و کار می‌کند با من تماس گرفت و اصرار کرد حتما بعد از جشنواره سری به او بزنم که هم تجدید دیدار کنیم و هم یک فیلم کوتاه کار کنیم. گفت تا فاصله آمدن فکر کن و چیزی بنویس. موضوع را با خانم نعمتی که ایشان هم به همراه من در جشنواره سانفرانسیسکو حضور داشتند، مطرح کردم. طی چند نوبت صحبت تلفنی با رامین، دوست الکس که او هم در آمریکا از یک پدر ایرانی و مادر سوئدی به دنیا آمده و تاکنون ایران را هم ندیده بود و از طرف دیگر مشاهداتم از دلتنگی خانم آنا نعمتی نسبت به دخترشان به طرحی رسیدم که بخشی از آن واقعی و بخشی تخیلی بود. با خودم نیز قرارگذاشتم ضمن اینکه فیلم را کلاسیک و با لحن رئالیستی و حضور نامحسوس دوربین کار کنم، برخی اتفاقات واقعی که حین کار در لاس وگاس رخ می دهد را نیز وارد فیلم بکنم. حاصلش شد همین «توقف در لاس وگاس».