توقف هرچه سریعتر اقدامات صهیونیستها علیه مسجد حضرت ابراهیم (ع)
توقف هرچه سریعتر اقدامات صهیونیستها علیه مسجد حضرت ابراهیم (ع)

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه جهانی خواست تا هرچه سریعتر با اقدامات موهن صهیونیستها علیه آرامگاه حضرت ابراهیم (ع) در الخلیل مقابله کند. وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای به اقدام شهرک نشینان صهیونیست در برپایی خیمه گاه هایی در صحن آرامگاه حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل، واکنش نشان داد […]

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه جهانی خواست تا هرچه سریعتر با اقدامات موهن صهیونیستها علیه آرامگاه حضرت ابراهیم (ع) در الخلیل مقابله کند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای به اقدام شهرک نشینان صهیونیست در برپایی خیمه گاه هایی در صحن آرامگاه حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل، واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: این اقدام، یک اقدام خطرناک است که باعث تشدید اوضاع کنونی در اراضی اشغالی می شود. مقامات اسرائیل مسئول مستقیم چنین اقدامی هستند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان افزوده است: این اقدام در راستای سیاست «کوچ اجباری» در قبال فلسطینیان صورت گرفته است. اسرائیل قصد دارد از لحاظ دینی، عرصه را بر فلسطینیان تنگ‌تر کند.

این وزارتخانه با بیان اینکه اقدام شهرک نشینان صهیونیست در برپایی خیمه گاه در صحن آرامگاه حضرت ابراهیم (ع) نقض آشکار قوانین بین المللی و حقوق بشری است، خواستار دخالت جامعه جهانی در این زمینه شد.