توقف یک ماهه تولید را با جهش تولید جبران کنیم
توقف یک ماهه تولید را با جهش تولید جبران کنیم
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در نخستین جلسه کاری سال 1399 با مدیران ارشد شرکت، بر ضرورت اهتمام همه جانبه به ارتقای تولید و ضرورت دست یابی به اهداف و برنامه های شرکت در راستای تحقق «جهش تولید» تاکید کرد.

توقف یک ماهه تولید را با جهش تولید جبران کنیم

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در نخستین جلسه کاری سال ۱۳۹۹ با مدیران ارشد شرکت، بر ضرورت اهتمام همه جانبه به ارتقای تولید و ضرورت دست یابی به اهداف و برنامه های شرکت در راستای تحقق «جهش تولید» تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومي شركت، کسری غفوری در ديدار نوروزي معاونين و مديران ارشد «فولاد خراسان» كه در محل دفتر مدير عامل برگزارشد، اهداف و برنامه هاي شركت فولاد خراسان را در سال ۱۳۹۹ تبیین کرد.

مدیرعامل فولاد خراسان تكميل پروژه سنگان در سال ٩٩ را اولويت اصلي شركت و دارای نقش کلیدی در تولید پایدار فولاد در شرق کشور دانست و افزود: بایستی با هم افزایی همه ذی نفعان، از جمله حمایت هیات مدیره محترم و سهامداران عمده شرکت و همراهی و همدلی تمامی سرمایه های انسانی و مدیران مجموعه در پیشبرد این پروژه گام هایی اساسی برداریم.

وی ابراز امیدواری کردكه در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي «ساخت مجتمع فرهنگي-ورزشی» و نیز «احداث ساختمان اداري شركت» به عنوان دو برنامه ي مهم کاری مجتمع، در سال جاري نیز به فرجام برسد.

غفوري همچنين با اشاره به توقف يك ماهه توليد شرکت در راستای «مقابله با همه گیری ويروس كرونا» تاكيد كرد: باتوجه به نامگذاري سال ٩٩ ازسوي مقام معظم رهبري به عنوان «سال جهش توليد» و نیز ضرورت تحقق اهداف شرکت، بایستی با رعایت همه نكات بهداشتي و ایمنی برای حفظ سلامت نيروي انساني، در طول ماه های باقيمانده از سال ٩٩ به تدریج اين توقف يك ماهه جبران شود.