تولید گوشی ارزان قیمت توسط وان پلاس
تولید گوشی ارزان قیمت توسط وان پلاس
وان پلاس بعد از سال ها تولید گوشی های گران قیمت حالا قصد دارد باز هم یک گوشی ارزان قیمت به نام وان پلاس ۸ لایت تولید کند.

به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از انگجت، آخرین بار وان‌پلاس گوشی ارزان قیمتی به نام وان‌پلاس ایکس تولید کرده بود و حالا تصاویری از گوشی ارزان جدید این شرکت به نام وان پلاس لایت منتشر شده است.

این گوشی از نظر ظاهری و امکانات شباهت هایی با وان پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو دارد، اما از نظر قابلیت های سخت افزاری از آنها ضعیف تر است.

وان پلاس لایت تنها دارای دو دوربین در پشت خود است و این در حالی است که گوشی های گران تر وان پلاس دارای سه دوربین در پشت خود هستند. همچنین در این گوشی از نمایشگر فراگیر هم خبری نیست.

گفته می شود این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۴ یا ۶.۵ اینچی بوده ولی بعید است این نمایشگر از نوع «او – لد» و دارای نرخ تازه سازی صفحه ۹۰ هرتز باشد. وان پلاس هنوز در مورد قیمت این گوشی اطلاع رسانی نکرده، اما بعید به نظر می رسد این رقم بیش از ۲۰۰ دلار باشد.

وان‌پلاس یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی است که در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۳ تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شنزن واقع شده‌است.

بر اساس اسناد ثبت شده در سازمان نظارت بر بازار شهرداری شنژن در دولت چین اعلام شد وان‌پلاس یکی از شرکت‌های تابعه اوپو است اما مسئولان وان‌پلاس اعلام کردند که علناً از شرکت OPPO جدا شده اند.

وان پلاس یک شرکت نوپا چینی است که از فعالیت آن در زمینه تولید گوشی های هوشمند زمان زیادی نمی گذرد. نوپا بودن این شرکت چینی باعث شده است که گوشی های آن از تنوع کافی برخوردار نباشد. اما استراتژی به کار گرفته شده در وان پلاس این کمبود را جبران نموده است. به طوری که این شرکت چینی سعی نموده است گوشی های خود را به مشخصات قدرتمند در کنار قیمت عالی مجهز کند و این امر باعث شده طرفداران زیادی مجذوب محصولات آن گردند. بنابراین سایمان دیجیتال با گردآوری نقد و بررسی گوشی ها و ارائه پایین ترین قیمت، روند خرید گوشی های oneplus را برای کاربران آسان تر می نماید. کاربران می توانند با مراجعه به صفحات، مواردی مانند تصاویر گوشی های وان پلاس، آخرین قیمت، موجودی محصولات، مقایسه، نمودار قیمت و مشخصات مربوط به محصولات وان پلاس را مشاهده نمایند.

  • منبع خبر : مهر