تپ‌سی از اسنپ شکایت کرد؛ پرونده تاکسی‌های آنلاین در شورای رقابت
تپ‌سی از اسنپ شکایت کرد؛ پرونده تاکسی‌های آنلاین در شورای رقابت

در حالیکه اعضای شورای رقابت به پرونده شکایت یکی از تاکسی‌های آنلاین از رقیبش ورود کرده‌اند، دلیل این شکایت مشخص شد.  در سیصد و هجدهمین دستور جلسه شورای رقابت بحث تاکسی‌های آنلاین مورد بررسی قرار خواهد گرفت و قرار است در این جلسه، شکایت تپسی از اسنپ مورد بررسی اعضای این شورا قرار گیرد. براساس پیگیری‌ها، گویا […]

در حالیکه اعضای شورای رقابت به پرونده شکایت یکی از تاکسی‌های آنلاین از رقیبش ورود کرده‌اند، دلیل این شکایت مشخص شد.

 در سیصد و هجدهمین دستور جلسه شورای رقابت بحث تاکسی‌های آنلاین مورد بررسی قرار خواهد گرفت و قرار است در این جلسه، شکایت تپسی از اسنپ مورد بررسی اعضای این شورا قرار گیرد.

براساس پیگیری‌ها، گویا دلیل این شکایت محدود کردن رانندگان از استفاده انحصاری خدمات اسنپ است؛ براساس ادعای تپسی ظاهراً شرکت رقیبش به رانندگان این اجازه را نمی‌دهد که به صورت دلخواه اقدام به استفاده از سرویس‌های تاکسی آنلاین کنند. ظاهرا این کار به واسطه دسترسی به گوشی رانندگان و مشاهده اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی آن‌ها صورت می‌گیرد؛ بنابراین رانندگانی که بخواهند به صورت هم‌زمان از چند اپلیکیشن تاکسی آنلاین استفاده کنند باید حداقل دو گوشی داشته باشند.

شورای رقابت که وظیفه برقرار کردن شرایط رقابتی در بازار اقتصادی کشور را دارد، در حال حاضر به بررسی این پرونده ورود کرده و باید منتظر نتیجه تصمیمات بود.