تکرار ماجرای کی‌روش و باشگاه‌ها در امارات/ تهدید فدراسیون فوتبال!
تکرار ماجرای کی‌روش و باشگاه‌ها در امارات/ تهدید فدراسیون فوتبال!

اختلاف باشگاه العین و فدراسیون فوتبال امارات به جایی رسیده که این باشگاه تهدید کرد در صورت محرومیت بازیکنانش از فدراسیون به دادگاه CAS شکایت می کند. تیم فوتبال العین که در اردوی آماده سازی اروپایی خود حضور دارد برای انجام مسابقه حساس برابر نماینده الجزایر در مرحله نخست جام باشگاههای عربی آماده می شود […]

اختلاف باشگاه العین و فدراسیون فوتبال امارات به جایی رسیده که این باشگاه تهدید کرد در صورت محرومیت بازیکنانش از فدراسیون به دادگاه CAS شکایت می کند.

تیم فوتبال العین که در اردوی آماده سازی اروپایی خود حضور دارد برای انجام مسابقه حساس برابر نماینده الجزایر در مرحله نخست جام باشگاههای عربی آماده می شود و بعد از این بازی باید در بازی حساس سوپرجام باشگاههای امارات به میدان برود. در همین راستا باشگاه العین با حضور ملی پوشان خودش در اردوی تیم ملی امارات که در اتریش برگزار می شود مخالفت کرد.

این باشگاه همچنین اعلام کرد در صورتی که ملی پوشانش به دلیل غیبت در اردوی تیم ملی با هرگونه محرومیتی از جانب فدراسیون فوتبال مواجه شوند به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت می کند.

نکته جالب توجه واکنش های متفاوت برخی از شخصیت های سیاسی و مقامات ارشد این کشور نسبت به موضع فدراسیون فوتبال امارات و باشگاه العین است که نشان می دهد این اختلافات به سادگی قابل حل نخواهد بود.

باشگاه العین معتقد است که از نظر قانونی تهدید فدراسیون فوتبال امارات نادرست و غیر متعارف است چرا که اردوی آماده سازی تیم ملی این کشور خارج از زمان مقرر فیفا برگزار می شود و باشگاه حق دارد در این مقطع تمامی اعضا و بازیکنان خودش را در اختیار داشته باشد.

به نظر می رسد اختلاف باشگاه العین و فدراسیون فوتبال امارات مشابه اختلافات برخی از مربیان باشگاههای ایرانی با کارلوس کی روش در سال های گذشته است. البته در این بین درگیری های دو جانبه منجر به چنین اختلافات حادی نشد و خوشبختانه با تعامل دو جانبه در نهایت ختم بخیر گردید.