تیم فوتبال امید در منطقه نظامی تمرین کرد
تیم فوتبال امید در منطقه نظامی تمرین کرد

تمرین امروز تیم فوتبال امید ایران در آستانه بازی با تیم فوتبال امید عربستان در رقابت های آسیایی اندونزی در منطقه نظامی برگزار شد.  ملی پوشان تیم امید ایران امروز راس ساعت ١٣ هتل کالکشن را به مقصد کمپ تمرینی بیگ‌استار ترک کردند و با همراهی پلیس پس از یک ساعت به محل تمرین رسیدند. گزارش این تمرین […]

تمرین امروز تیم فوتبال امید ایران در آستانه بازی با تیم فوتبال امید عربستان در رقابت های آسیایی اندونزی در منطقه نظامی برگزار شد.

 ملی پوشان تیم امید ایران امروز راس ساعت ١٣ هتل کالکشن را به مقصد کمپ تمرینی بیگ‌استار ترک کردند و با همراهی پلیس پس از یک ساعت به محل تمرین رسیدند. گزارش این تمرین به شرح زیر است:

*تمرین فشرده امیدها برای رویایی با عربستان در منطقه نظامی برگزار شد.  تمرین شاگردان زلاتکو کرانچار ساعت ١۴:٣٠ آغاز شد.

* در ابتدا بازیکنان زیر نظر رضا شاهردوی و سهراب بختیاری زاده تمرین کردند و کار با توپ را در دستور کار قرار دادند.

* در ادامه مرور کارهای تاکتیکی و کار با توپ با نظارت و دستورات مستقیم کرانچار پیگیری شد.

* با توجه به آنالیز تیم ملی عربستان از سوی کادر فنی، بازی تحت فشار و پرسینگ در اولویت برنامه تمرینی امروز بود و صرفا تمرین در یک نیمه زمین انجام گرفت.

* بازی آقا وسط و گلزنی در شرایط فشرده به مدت ٢٠ دقیقه پیگیری شد.

* در ادامه بازیکنان خط میانی و مهاجمان زیر نظر کرانچار اختصاص کارهای تاکتیکی رو مرور کردند و مدافعان نیز زیر نظر شاهرودی و بختیاری زاده برنامه های دفاعی رو مرور کردند

* دروازه بانان تیم بطور اختصاصی زیر نظر تونجی، مربی کروات تیم ملی انجام شد.

* در بخش پایانی ملی پوشان به دو تیم تقسیم شدند و در یک نیمه زمین فوتبال بازی کردند. بازیکنان هنگامی که تحت فشار قرار می گرفتند وظیفه داشتند که با ارسال  پاس های صحیح به سمت دروازه هجوم برده و گلزنی کنند.

* این تمرین ساعت ١۶ با سرد کردن بدن ها به پایان رسید.