تیم پزشکی بسیج به کوهدشت اعزام شد
تیم پزشکی بسیج به کوهدشت اعزام شد
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: تیم پزشکی شهید دکتر رهنمون به منطقه «رودبار»از توابع شهرستان کوهدشت اعزام‌شد.

تیم پزشکی بسیج به منطقه «رودبار»کوهدشت اعزام شد

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: تیم پزشکی شهید دکتر رهنمون به منطقه «رودبار»از توابع شهرستان کوهدشت اعزام‌شد.

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت، تیم پزشکی شهید رهنمون به منطقه «رودبار» از توابع شهرستان کوهدشت اعزام شد.

وی افزود: این تیم شامل پزشک عمومی، ماما، پرستار، کارشناسان آموزشی و بهداشت، مشاوره و داروخانه بود که برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات درمانی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه شد ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو، آموزش و مشاوره به‌صورت رایگان به اهالی منطقه بود.

وی تصریح کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی، مشاوره و برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیرو همچنین راه‌های پیشگیری از آن توسط کار‌شناسان مربوطه انجام شد.