بازگشایی مجدد سایت ثبت نام کارت بلیت خبرنگاران
بازگشایی مجدد سایت ثبت نام کارت بلیت خبرنگاران

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بازگشایی مجدد سایت ثبت نام کارت بلیت خبرنگاران از امروز خبر داد.  علی پیرحسین لو در حاشیه بازگشایی بخش میانی خط ۷ مترو با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره کارت بلیت خبرنگاران اظهار کرد: از شنبه ۲۳ تیر ماه سایت ثبت […]

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بازگشایی مجدد سایت ثبت نام کارت بلیت خبرنگاران از امروز خبر داد.

 علی پیرحسین لو در حاشیه بازگشایی بخش میانی خط ۷ مترو با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره کارت بلیت خبرنگاران اظهار کرد: از شنبه ۲۳ تیر ماه سایت ثبت نام کارت بلیت برای خبرنگاران مجدداً بازگشایی شده است.

وی گفت: سایت تا پایان چهارشنبه همین هفته باز است و تمام خبرنگارانی که مایل به استفاده از این کارت بلیت هستند می‌توانند مدارک خود را بارگذاری کنند.

همچنین بر اساس اطلاعیه که سازمان ترافیک منتشر کرده  است خبرنگارانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام برای دریافت کارت بلیت رایگان وسایل حمل‌ونقل عمومی نشده‌اند، می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه به سایت register.eticket.tehran.ir مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند. پس از این تاریخ، زمان ثبت‌نام به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

خبرنگارانی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند و مدارکشان کامل بوده، هفته گذشته پیامک تایید را دریافت کرده‌اند و می‌توانند کارت‌بلیت خود را طبق انتخاب قبلی خود در سایت، با مراجعه به ایستگاه‌های متروی گلبرگ و صادقیه یا از طریق پست دریافت کنند. هم‌چنین خبرنگارانی که مدارکشان ناقص بوده، با پیامک از موضوع نقص مدرک خود مطلع شده‌اند و باید در مهلت اعلام شده نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز شامل عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی، معرفی‌نامه از رسانه و بیمه خبرنگاری (در صورت بیمه نبودن، ۱۰ اثر منتشر شده در ۶ ماه اخیر) است که باید قبلا اسکن شده و در هنگام ثبت‌نام به صورت فایل در سامانه بارگذاری شود.