جاده ملی پاتاوه ـ دهدشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
جاده ملی پاتاوه ـ دهدشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جاده ملی پاتاوه-دهدشت در ۳ ماهه اول سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

جاده ملی پاتاوه ـ دهدشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد،استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جاده ملی پاتاوه-دهدشت در ۳ ماهه اول سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و در صورت عدم بوجود آمدن مشکل اعتباری جاده ملی پاتاوه-دهدشت بعد از گذشت ۲۵ سال از آغاز عملیات اجرایی آن در ۳ ماهه اول سال ۹۹ افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه احداث این جاده از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است، عنوان کرد: این جاده جنوب را به مرکز استان متصل و در کریدور شمال به جنوب تاثیرگذار است.

کلانتری با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از جاده ملی پاتاوه-دهدشت جزو اولویت‌های تعیین شده است، ابراز کرد:این جاده ۱۳۶ کیلومتر طول دارد  که با افتتاح و بهره برداری از این پروژه شاهد کاهش ۲۰۰ کیلومتری مسیر مرکز کشور به بنادی جنوبی هستیم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح کمک‌های اعتباری از سوی دفتر مقام معظم رهبری در این سال‌ها برای تسریع در روند اجرایی این پروژه، خاطرنشان کرد: با تکمیل و بهره برداری از جاده پاتاوه-دهدشت بیش از ۱۰۰ روستا در مسیر این پروژه از نعمت راه ارتباطی مناسب و آسفالته برخوردار می‌شوند.

کلانتری بیان کرد: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و امیدوارم مسئولان و متولیان امر برای تکمیل این پروژه در زمینه تخصیص اعتبار مورد نیاز از هیچ کمکی دریغ نکنند.