جانشین احتمالی آدیداس به عنوان شریک تجاری باشگاه میلان مشخص شد
جانشین احتمالی آدیداس به عنوان شریک تجاری باشگاه میلان مشخص شد

رسانه‌های ایتالیایی از احتمال عقد یک قرارداد همکاری میان باشگاه میلان با یک شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی اروپایی خبر می‌دهند. بعد از انتشار اخباری مبنی بر توافق مدیران باشگاه میلان و شرکت آدیداس برای پایان شراکت تجاری‌شان در پایان فصل جاری، اکنون از یک شرکت جدید به عنوان جانشین احتمالی آدیداس برای تأمین […]

رسانه‌های ایتالیایی از احتمال عقد یک قرارداد همکاری میان باشگاه میلان با یک شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی اروپایی خبر می‌دهند.

بعد از انتشار اخباری مبنی بر توافق مدیران باشگاه میلان و شرکت آدیداس برای پایان شراکت تجاری‌شان در پایان فصل جاری، اکنون از یک شرکت جدید به عنوان جانشین احتمالی آدیداس برای تأمین پوشاک روسونری نام برده می‌شود.

باشگاه میلان که از سال ۱۹۹۸ همکاری‌اش را با آدیداس آغاز کرد، با توافق دو جانبه با طرف آلمانی، قراردادش با این شرکت را در پایان فصل فسخ خواهد کرد و به این ترتیب بعد از ۲۰ سال، ۳ نوار موازی معروف آدیداس از روی پیراهن روسونری برداشته می‌شود.

طبق ادعای نشریه گاتزتا دلواسپورت، با فسخ شدن قراردادی که تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و به موجب آن میلان به ازای هر فصل ۱۹٫۷ میلیون یورو از آدیداس می‌گیرد، دیگر شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی معروف آلمان یعنی پوما با روسونری قرارداد همکاری امضا خواهد کرد که البته درآمدی که از این شرکت عاید قرمزومشکی‌پوشان شهر میلان می‌شود کمتر و رقمی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون یورو خواهد بود.

کم شدن درآمد میلان به دلیل فسخ قرارداد با آدیداس خبر بدی برای طرفداران این تیم است به خصوص که احتمال ناکامی دوباره روسونری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و جوایز نقدی مربوط به آن با شروع ضعیفی که در این فصل داشته قوت گرفته است.