جانشین پاتوسی در رسانه های بلژیک لو رفت!
جانشین پاتوسی در رسانه های بلژیک لو رفت!
استقلال برای جانشینی آیاندا پاتوسی دست روی چند بازیکن ایتالیایی و برزیلی گذاشته که فرناندو کانسین احتمالا گزینه نهایی آبیها خواهد بود.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد رسانه های بلژیک نسبت به شایعه حضور کانسین هافبک برزیلی اوستنده در ایران و پوشیدن پیراهن استقلال واکنش نشان دادند. دو رسانه بلژیکی با اعلام این خبر که این بازیکن بعد از ۵ سال طلایی در حال جدایی از اوستنده قرار گرفته اعلام کردند که این بازیکن به دنبال حضور در استقلال است و روز چهارشنبه این انتقال انجام خواهد شد.

این بازیکن برزیلی گزینه جانشینی پاتوسی در استقلال است اما تا به امروز مسئولان استقلال به نام او اشاره نکرده بودند و به نظر می رسد حالا با تایید رسانه های بلژیک باید این انتقال را نهایی دانست.

هافبک طراح و ۲۷ ساله باشگاه اوستنده در بلژیک که فصل قبل یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود. فرناندو کانسین بعد  از درخشش در رده‌های پایه فوتبال برزیل، فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ راهی بلژیک شد و پیراهن اندرلخت را پوشید. او ۳ فصل در اندرلخت بازی کرد و سپس از سال ۲۰۱۳ به اوستنده رفت تا در این تیم متوسط بلژیکی بازی کند.

فرناندو کانسین از فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ عضو اوستنده است و تاکنون حدود ۲۰۰ بازی برای این تیم انجام داده و گل‌هایی نیز به ثمر رسانده. کانسین که چند بار نیز برای تیم‌های نوجوانان و جوانان برزیل به میدان رفته تا سال ۲۰۲۰ با اوستنده قرارداد دارد اما بعید نیست به تهران بیاید. کانسین در پست هافبک بازیساز و وینگر می تواند به استقلال کمک کند و سابقه خوبی در فوتبال بلژیک دارد تا مانند پاتوسی با تجربه حضور در ژوپیتر لیگ به ایران سفر کند.

فرناندو کانسین در مقدماتی لیگ اروپا نیز برای اوستنده بازی کرده و نکته جالب درباره این هافبک برزیلی، هم‌تیمی بودن او با رامین رضاییان در تیم بلژیکی است. این دو فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ را کنار هم و در ترکیب اوستنده سپری کردند.

  • منبع خبر : ورزش سه