جدول برنامه سینماهای جشنواره فجر
جدول برنامه سینماهای جشنواره فجر
جدول برنامه سینماهای مردمی در پردیس سینمایی آزادی، سینما استقلال، پردیس سینمایی ایران‌مال، پردیس سینمایی باغ کتاب، سینما بهمن 2، پردیس سینمایی تماشا، سینما جوان، پردیس سینمایی راگا، پردیس سینمایی زندگی، پردیس سینمایی فرهنگ، سینما فجر اسلامشهر (سالن اصلی)، پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی کیان، سینما گالریا، سینما ماندانا، پردیس سینمایی مگامال و موزه سینما منتشر شد.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن همزمان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار می‌شود.

ده نکته خواندنی از جشنواره سی‌وهشتم

سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر حالا هم فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلفش را شناخته و هم جدول نمایش فیلم‌هایش در سینمای رسانه مشخص شده است و به زودی کمتر از دو هفته دیگر به طور رسمی آغاز خواهد شد. با هم نگاهی به برخی از ویژگی‌های این دوره از جشنواره می‌پردازیم.

شانس هوتن شکیبا برای گرفتن سیمرغ از جشنواره سی و هشتم فجر

«هوتن شکیبا» بازیگر جوان سینما و تلویزیون امسال با یک فیلم راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد، وی در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر توانست به خاطر بازی در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود نماید.

از کارهای شکیبا می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی طبقه حساس، هلن و مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها اشاره کرد. وی همچنین صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی را برای مجموعه‌های کلاه قرمزی در کارنامه دارد. شکیبا از جمله بازیگران فعال عرصه تئاتر است، از کارهای اخیر او در تئاتر می‌توان مرگ هوتن، الیور توئیست، ۱۰۰٪ و بینوایان را نام برد.

دو هزار صندلی به ظرفیت سینمای مردمی جشنواره فجر اضافه شد

«براساس پیش‌بینی انجام شده ظرفیت سینمای مردمی ۱۷ مجموعه با ۳۴ سالن و ۹۵۰۰ صندلی است که این ظرفیت امسال نسبت به سال قبل به اندازه دو هزار صندلی بیشتر شده است.»

  • منبع خبر : ایران آنلاین