جدیدترین اتهام زنی های وزیر خارجه آمریکا علیه ایران
جدیدترین اتهام زنی های وزیر خارجه آمریکا علیه ایران
وزیر خارجه آمریکا به دنبال تحریم چهار شهروند ایرانی از سوی دولت واشنگتن، اتهاماتی بی‌اساس را علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش صبح اقتصاد وزیر خارجه آمریکا به دنبال تحریم چهار شهروند ایرانی از سوی دولت واشنگتن، اتهاماتی بی‌اساس را علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دویچه وله، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در اتهاماتی بی اساس مدعی شد که واشنگتن از قصد ایران برای توطئه علیه آمریکایی‌ها ازجمله مقامات فعلی و سابق این کشور، آگاه است.

این ادعا پس از آن مطرح شد که وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای، از تحریم چهار فرد ایرانی به اتهام تلاش برای ربودن یک به اصطلاح خبرنگار ایرانی-آمریکایی خبر داد.

بلینکن در همین رابطه مدعی شد: فراتر از این مورد، آمریکا از میل فعلی ایران برای هدف قرار دادن دیگر شهروندان آمریکایی از جمله مقامات فعلی و سابق آمریکا، مطلع است.

ایران هرگونه ادعا در این زمینه را رد می‌کند حال آنکه این نخستین بار نیست که دولت واشنگتن با طرح اتهامات واهی علیه شهروندان و اتباع ایرانی اقدام به اعمال تحریم می‌کند و تا کنون خزانه داری آمریکا هم در دولت ترامپ و هم در دولت بایدن و حتی پیش از آن‌ها، با اعمال برخی تحریم‌ها در تلاش برای اعمال محدودیت برای شهروندان و اتباع ایرانی بوده است.