جزئیاتی از بازداشت دانشجوی ایرانی در یک کشور اروپایی
جزئیاتی از بازداشت دانشجوی ایرانی در یک کشور اروپایی

نقوی حسینی وضعیت ایرانی‌های زندانی در خارج از کشور را تشریح کرد. سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به زندانی‌های ایرانی در خارج از کشور، اظهار داشت: برخی از شهروندان ایرانی در کشور‌های دیگر دچار مشکلاتی می‌شوند که این مشکلات باعث بازداشت و زندانی شدن آنها […]

نقوی حسینی وضعیت ایرانی‌های زندانی در خارج از کشور را تشریح کرد.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به زندانی‌های ایرانی در خارج از کشور، اظهار داشت: برخی از شهروندان ایرانی در کشور‌های دیگر دچار مشکلاتی می‌شوند که این مشکلات باعث بازداشت و زندانی شدن آنها می‌شود لذا کمیسیون امنیت ملی مجلس موظف به بررسی وضعیت ایرانی‌های زندانی در خارج از کشور است.

وی افزود: هر هیئتی که از کمیسیون امنیت‌ملی به کشور‌های دیگر سفر می‌کند یکی از مأموریت‌هایشان این است که وضعیت ایرانی‌های زندانی در آن کشور‌ها را از مسئولان ذی‌ربط پیگیری کنند و در صورت امکان از زندان‌ها بازدید و با ایرانی‌های زندانی ملاقات کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی با بیان اینکه در برخی از کشور‌ها وضعیت ایرانی‌های زندانی اسف‌بار و نگران‌کننده است، گفت: وضعیت ایران‌ ‌های زندانی در کشور‌های جنوب شرق آسیا بسیار فلاکت‌بار است.