جزئیات اقدامات جدید اوپک پلاس/برنامه‌ریزی برای توافق بلندمدت جدید
جزئیات اقدامات جدید اوپک پلاس/برنامه‌ریزی برای توافق بلندمدت جدید

روز سه‌شنبه، آژانس خبری تاس روسیه، به نقل از وزیر انرژی این کشور، گزارش داد که در ابتدای دسامبر، گروه اوپک پلاس احتمالا یک قرارداد همکاری بلندمدت جدید امضاء خواهند کرد.  به نقل از رویترز، روز سه‌شنبه، آژانس خبری تاس روسیه، به نقل از الکساندر نواک، وزیر انرژی این کشور، گزارش داد که در ابتدای […]

روز سه‌شنبه، آژانس خبری تاس روسیه، به نقل از وزیر انرژی این کشور، گزارش داد که در ابتدای دسامبر، گروه اوپک پلاس احتمالا یک قرارداد همکاری بلندمدت جدید امضاء خواهند کرد.

 به نقل از رویترز، روز سه‌شنبه، آژانس خبری تاس روسیه، به نقل از الکساندر نواک، وزیر انرژی این کشور، گزارش داد که در ابتدای دسامبر، گروه اوپک پلاس احتمالا یک قرارداد همکاری بلندمدت جدید امضا خواهند کرد.

در ماه جون امسال، اوپک، روسیه و سایر اعضای غیر اوپکی توافق کردند که التزام خود نسبت به توافق کاهش تولید را به ۱۰۰ درصد بازگردانند. بر این اساس، ماه‌ها تولید پایین‌تر از سطح توافق شده، توسط ونزوئلا و کشورهای دیگر باعث شده بود نرخ التزام به توافق بیش از ۱۰۰ درصد شده باشد.

اما خبرگزاری اینترفکس هم روز دوشنبه به نقل از نواک گفته بود که میزان التزام به توافق کاهش تولید اوپک در ماه سپتامبر، به همان میزان ماه آگوست و جولای خواهد بود.